DAGENS UR
İmage

Seamaster 200 prof
En god beater.

Loncar

Sent from my iPhone using Tapatalk
Icon_+1
Svar
(12-06-2018, 01:38 PM)Loncar Skrev: Og så er der de sjove 3 6 9 min markeringer.
Kommer i med et bud på hvad det er ?
Jeg mener at vide hvad det er - men kom frisk.

Hej Loncar.
Det ved du godt, det er fra den gang der var manuelle telefoncentraler, så brød tlf-damen ind, lige inden der var gået tre minutter, for så steg taksten..... Har det fra “hestens mule”. Min mor var tlf-dame.... Icon_e_biggrin1

(12-06-2018, 01:38 PM)Loncar Skrev: Og så er der de sjove 3 6 9 min markeringer.

Hej Loncar.
Det ved du godt, det er fra den gang der var manuelle telefoncentraler, så brød tlf-damen ind, lige inden der var gået tre minutter, for så steg taksten..... Har det fra “hestens mule”. Min mor var tlf-dame.... Icon_e_biggrin1
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900

Instagram: https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/

Mvh
Lars

Svar
(21-06-2018, 06:45 PM)KimT Skrev:
(21-06-2018, 04:26 PM)pbr Skrev: Holder udenfor mit hjem og kigger på uret og kan ikke endnu ikke rigtigt forstå, at jeg fra nu af er påbegyndt 8 ugers ferie og afspadsering !!!

Hvad pokker, så er du der ikke når Jonas starter Icon_blink

Jo jo, jeg skal ikke ud at rejse - vores aftale står ved magt

/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • KimT
Svar
(21-06-2018, 08:16 PM)Lars Skrev:

Hej Loncar.

Hej Loncar.

Nemlig.

Icon_+1
Svar
(21-06-2018, 04:26 PM)pbr Skrev: Holder udenfor mit hjem og kigger på uret og kan ikke endnu ikke rigtigt forstå, at jeg fra nu af er påbegyndt 8 ugers ferie og afspadsering !!!
İmage

Hvor vildt.... 8 ugers ferie sammenhængende?  Icon_drool

- Jeg tror det maksimale ferie jeg har haft sammenhængende i hvert fald de sidste 20 år er 2 uger....

Fed klokke i øvrigt - og GOD ferie!!  Icon_Up

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
[-]
  • Larsb
Svar
(22-06-2018, 09:32 AM)gmt-geek Skrev: Hvor vildt.... 8 ugers ferie sammenhængende?  Icon_drool

- Jeg tror det maksimale ferie jeg har haft sammenhængende i hvert fald de sidste 20 år er 2 uger....

Fed klokke i øvrigt - og GOD ferie!!  Icon_Up

Vh. Jon

Yeps, sammenhængende - men det skyldes så også, at jeg sidste år bogstaveligt ikke holdt sommerferie pga. vores bemandingssituation hvor jeg arbejder.

Så det er sommerferie + afvikling af overført ferie + afvikling af mange overarbejdstimer  Icon_smil

At jeg er så heldig, at jeg kan afvikle det sammenhængende, skyldes at der i det offentlige ikke er penge til at udbetale overarbejde m.v. og at man ønskede det afviklet inden september ............... og det er jo egentlig fedt nok for mig, idet en evt. udbetaling til topskat vil være en dårlig forretning for mig. Så vil jeg hellere have fri  Icon_blink
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • Henrik A, Larsb, Smilla
Svar
Frihed, kan heller ikke altid betales med penge, lyder fornuftigt Peter!
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
[-]
  • Larsb, pbr
Svar
(22-06-2018, 10:41 AM)Henrik A Skrev: Frihed, kan heller ikke altid betales med penge, lyder fornuftigt Peter!

Præcis !!

/Peter

Svar
Og den første feriedag nydes i fulde drag !!!

İmage

/Peter

[-]
  • Larsb
Svar
Fedt ur.

Fede remme.

Nyd ferien Peter. 

Icon_Up
Mvh Kim 
[-]
  • pbr
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 8 gæst(er)