Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser.
Ser godt ud Kim. Ja ting kører nogle gange rundt. Rart at se at mine remme kan bruges. Og skulle der være noget med den, så sender du bare en PB så kigger vi på det.

Torben aka
Svar
İmage
Svar
Bulova accutron astronaut ankom for få dage siden - som erstatning for et mistet
İmage
İmage
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Smukt ur, John - dem ser vi alt for få af Icon_e_smile

Har det været nødvendigt med justeringer, for at kunne få batteri til uret ?
De venligste hilsner, John
Svar
Joepete Skrev:Smukt ur, John - dem ser vi alt for få af Icon_e_smile

Har det været nødvendigt med justeringer, for at kunne få batteri til uret ?
Nej ikke endnu. Det har dog ikke præcision som min gamle men vinder 10 sek om dagen. Det kan Krognos sikkert justere (kalibrere tror jeg det er med den type)

Han (og dermed vel også andre) kan også let kalibrere det til at bruge dagens batterier uden problem, men jeg har i udlandet fundet 3 originale med den specielle isolator der sidder som holder, sig jeg kan køre lidt, skal bare forbi og havde ´mere præcist, men det sidder herligt på armen og summer
vh
Besøg min blog om ure!
Svar
Hej

Jeg har også iaften fundet mit Rolex Submariner 16800 fra 1982 med mat urskive frem, et ur som både Benny, Mads, Jens, Bjarne, og en mere der hedder Peter har ejet, og nu beholder jeg uret, selvom jeg er ejer nummer X, men der er en undervejs der har fået monteret et originalt safirglas med laserindgraveret krone, dog godt nok før jeg kom til at eje uret. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
Steinhart b-uhr men nyt læder
İmage
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
Jeg købte denne, Rolex 16610LV (kermit),i forrige uge.

Efter at have haft et ”godt øje” til et normalt 16610, var der flere som mente, at jeg lige skulle se på et LV, inden den endelige beslutning Icon_exclaim . Og ja det blev jo så, til LVén Icon_e_wink .

İmage
Mvh Palle A.K.A Clubman
Svar
Til lykke med LV´en Palle - den er super cool Icon_cool Jeg har altid godt kunnet lide dén model Icon_e_smile
De venligste hilsner, John
Svar
Clubman Skrev:Jeg købte denne, Rolex 16610LV (kermit),i forrige uge.

Efter at have haft et ”godt øje” til et normalt 16610, var der flere som mente, at jeg lige skulle se på et LV, inden den endelige beslutning Icon_exclaim . Og ja det blev jo så, til LVén Icon_e_wink .

İmage
Jeg har det selv og er bestemt også glad for det, men desværre er min ældste søn endnu gladere Icon_e_confused
Jeg MÅ lige høre, hvad er det for nogen propformede kastanjer der er med på dit godt opsatte billede???

vh
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)