Afstemning: Hvor gammel er du ?
15-20 år
20-25 år
25-30 år
30-35 år
35-40 år
40-45 år
45-50 år
50-< år
[Vis resultater]

Alder?
Selvfølgelig ingen fest!!!! Den beslutning blev taget i et split sekund Icon_e_wink

MVH
Lars
Svar
Hej Lars

Jeg forstår dig hellere et nyt ur end en stor fest, men der er vel altid er plads til en lille fest, som ikke koster alverden, du kan jo prøve med et haveparty som jeg gjorde til min 40 års fødselsdag, det kostede ikke alverden, og det var skideskægt. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
Alderen ligger på omkring de 37
MVH Jesper
Svar
Jeg fyldte 45 i januar.
Svar
26 i går.. De sidste 3 år i mit liv er gået forbløffende hurtigt.
Obsessed is just a word, that lazy people use to describe the dedicated!
Svar
51 - de sidste 21 år er fløjet afsted. Icon_cool Icon_cool
Icon_+1
Svar
61 - de sidste 31 år er fløjet af sted. Uretfærdigt i øvrigt - når man er 14 og bare gerne snart vil være 15 så tager det evighed, nu suser tiden af sted uden nødbremse Icon_e_biggrin
vh (hm hvorfor kan jeg ikke lige stemme mon?)
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Jeg er 38 år.
Har egentlig haft denne interesse i mange år, men først nu er det blevet til en hobby. Jeg har også to motorcykler som er en anden hobby jeg har dyrket de sidste 10 år. Nu er der blevet tid og råd til begge dele Icon_smil
Mvh.
Thomas
Svar
I år banker jeg mod de 52

Har 25 års jubilæum indenfor tekniskskole systemet og bliver forhåbentlig ejer af en ny Speedmaster inden længe Icon_e_biggrin

Havde jeg ikke haft FOTO som hobby så havde jeg en kasse med rigtig mange fine ure, er jeg ret sikker på.

<!-- w --><a class="postlink" href="http://Www.billedchippen.dk" onclick="window.open(this.href);return false;">Www.billedchippen.dk</a><!-- w -->

Vh. Michael
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Er lige rundet 32 !
Daytona - 16523
Submariner - 14060
Submariner - 16613
Crosswind g/s
Tissot PRS200
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)