Rolex og Basel 2016
Icon_+1 til Ku' godt :-) Men som alle ure skal det prøves på - jeg er før blevet skuffet når jeg har prøvet et ur i virkeligheden, selvom det så fantastisk ud på billeder, f.eks. IWC Big Pilot, som jeg synes ser fantastisk ud på billeder, men ikke på min hånd - selvom mit håndled har størrelsen til det :-) Jeg har prøvet det flere gange i håb om jeg ville kunne lide det ;-)

Er det noget nyt om forventet pris på Daytona'en?
Svar
110k.  DAMMM.......
Svar
Av, men den er nok heller ikke så pæn i virkeligheden Icon_blink
Svar
Jeg tror SLET ikke den holder i virkeligheden Icon_e_biggrin1
[-]
  • onkeldunkel
Svar
Havde jeg den slags gryn, så havde jeg nappet et uden at blinke med øjnene.

Fuk hvor er det bare fedt.
Mvh Kim 
Svar
Hvorfor opgive prisen excl moms ?? Jeg spørger bare.
Noget helt andet er, at det bestemt kan diskuteres om lunetten er en designmæssig forbedring. Under alle omstændigheder skal man være villig til at lægger ca 25% oveni den nuværende Daytona pris, for ingenting efter min mening
Svar
Så kunne man jo håbe denne her bliver til at betale - den er nu også pæn Icon_drool

İmage

İmage
Svar
Ja, det finder jeg også tiltalende.
Svar
Den YM er super flot. Har aldrig været vild med YM men denne ser godt ud. Daytona i stål og den blå i hvidguld er lækre. Men er prisen 110k for en SS bliver jeg ikke ejer.
Jeg tror jeg havde forventet mere af den Daytona...større kasse, anden skive... Over 25k for en keramisk krans er bare for vildt.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Der er stadig en del usikkerhed omkring prisen og temmelig forskellige udmeldinger, så intet er sikkert endnu Icon_smil
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)