Baselworld 2016
#61
Også i platin Icon_party Icon_party
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
#62
Et par billeder af den opdaterede Explorer Icon_Up

İmage

İmage
Svar
#63
Den sorte explorer, må uden tvivl være den største rolex overraskelse.

Jeg ville aldrig i min vildeste fantasi have gættet på de ville komme med sådan en model ud af eget hus.

Det startede måske allerede sidste år, da vi pludselig så gummirem og ædelmetal kombineret. Det lader til at Rolex (med små skridt) er ved at bevæge sig væk fra det super konservative, hvilket kun er fedt hvis I spørger mig.
Svar
#64
@ultoman - Ked af at skuffe dig, men det er bare billedet. Uret kommer forsat kun i stål, og der er ikke (endnu) lanceret nogen sort model. Billedet er blot for at vise den nye lume, samt lumen viserne 3, 6 og 9. Som før bare var hvidguldsmakeringer.
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
#65
(17-03-2016, 12:59 PM)jacobzimmer Skrev: @ultoman - Ked af at skuffe dig, men det er bare billedet. Uret kommer forsat kun i stål, og der er ikke (endnu) lanceret nogen sort model. Billedet er blot for at vise den nye lume, samt lumen viserne 3, 6 og 9. Som før bare var hvidguldsmakeringer.

blaaaah  Icon_head

Kunne heller ikke forstå der ikke havde været mere snak om dette (fantom) ur  Icon_smil
Svar
#66
Lidt flere billeder Icon_smil

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Svar
#67
İmage

İmage

İmage

İmage
Svar
#68
Er det bare mig, eller er der en trend hen i mod mere elegante, dressede ure? Gerne med small seconds, powerindikatorer og andre funktioner som en del af skiven?


Sent from my iPad using Tapatalk
Svar
#69
10 dags værk fra Oris  Icon_cool
Er det deres eget ?
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#70
(18-03-2016, 05:08 PM)Stensbjerg Skrev: 10 dags værk fra Oris  Icon_cool
Er det deres eget ?


Jeg har set et par stykker i Hillerød med deres 10 dages gangreserve.  Mener at prisen startede fra ca 50.000 kr. Jeg så en i guld med rem til ca. 140.000 kr.

Ja, de laver deres egne urværker af typen caliber 111 med 10 dages gangreserve. Der findes 11 modeller lige nu. Alle er med manuel optræk. 43 mm i diameter. Vandtætte til 30 meter :)
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)