Billeder fra gårdhavetræf 2010 hos "Stensbjerg"
(20-05-2015, 12:59 PM)Krüger Skrev:
(19-05-2015, 10:01 PM)BadHamster Skrev: Jeg har ikke set uret IRL endnu, men jeg har svært ved at tro at jeg ikke vil kunne lide det  Icon_smil
Alt er fedt ved det ur - eneste der kunne toppe det op på 11, var hvis man kunne få det med fuld guld lænke også Icon_blink

.....Det kan man godt, men der er LANGT mellem de lænker. Kan kun erindre at have set eksemplarer på lænke et par gange

Når det så er sagt så syntes jeg den gør sig bedre på remmen med det lækre rosegold spænde og det SKAL være den rem der slutter helt op til kassen....nummenum Icon_drool

Der er jeg så ret sikker som i 99.99% sikker på at du tager fejl!

Det ur er født på rem med foldespænde

http://www.omegawatches.com/collection/s...r/26365091

Hvis du har set præcis denne ref. med en guld lænke så må det være en speedy lænke man har fået til at passe med passende endestykker på en eller anden sær vis....

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
DET
(20-05-2015, 01:24 PM)gmt-geek Skrev:
(20-05-2015, 12:59 PM)Krüger Skrev:
(19-05-2015, 10:01 PM)BadHamster Skrev: Jeg har ikke set uret IRL endnu, men jeg har svært ved at tro at jeg ikke vil kunne lide det  Icon_smil
Alt er fedt ved det ur - eneste der kunne toppe det op på 11, var hvis man kunne få det med fuld guld lænke også Icon_blink

.....Det kan man godt, men der er LANGT mellem de lænker. Kan kun erindre at have set eksemplarer på lænke et par gange

Når det så er sagt så syntes jeg den gør sig bedre på remmen med det lækre rosegold spænde og det SKAL være den rem der slutter helt op til kassen....nummenum Icon_drool

Der er jeg så ret sikker som i 99.99% sikker på at du tager fejl!

Det ur er født på rem med foldespænde

http://www.omegawatches.com/collection/s...r/26365091

Hvis du har set præcis denne ref. med en guld lænke så må det være en speedy lænke man har fået til at passe med passende endestykker på en eller anden sær vis....

Vh. Jon

DET kan til gengæld sagtens være, for det var nemlig Speedylænken der sad på - Men ikke desto mindre var det det eksakte ur...Har set det handlet et par gange, men det har jo i så fald nok været det samme ur.

İmage
Svar
Jeg er så vild med det ur om det så sidder på NATO  Icon_e_biggrin1
Kransen er bare for sprød  Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
(19-05-2015, 10:22 PM)T.Hansen Skrev: Jeg har klart den modsatte opfattelse end Willy, uret er efter min mening 100 gange federe IRL.

Nu er jeg nok også lidt farvet her ;)

Willy de billeder må virkelig have været quite outstanding :-)
Icon_lol Icon_lol Icon_lol Icon_lol They were.But its still a beautiful watch.How many have they made in gold?You do not see many for sale.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Godt spørgsmål, er ikke klar over hvor mange der blev lavet, men som du selv nævner er de sjældent til salg.

Det må kunne undersøges, medmindre der er andre der besidder den viden?
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
(20-05-2015, 05:57 PM)T.Hansen Skrev: Godt spørgsmål, er ikke klar over hvor mange der blev lavet, men som du selv nævner er de sjældent til salg.

Det må kunne undersøges, medmindre der er andre der besidder den viden?
I will try to find out.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
I have googled for two hours,and found nothing about production numbers for that model.Only one in Rose gold for sale on Chrono 24.I would guess less than 1000,and that is low for Omega.
Svar
(20-05-2015, 08:11 PM)willy Skrev: I have googled for two hours,and found nothing about production numbers for that model.Only one in Rose gold for sale on Chrono 24.I would guess less than 1000,and that is low for Omega.
Haha jeg har forsøgt præcis det samme, men desværre uden held.

Det er åbenbart ikke lige til at finde, men det lader til at produktionsperioden går fra omkring 2002 til 2008. Dette er ikke baseret på fakta, udelukkende upræcise internet gætterier.
Svar
Do you remember about 13 years ago.Antiquorum held a special Omega Watch auction?The prices of their solid gold models fetched huge prices.Omega unlike Rolex do not make many solid gold sports watches.I think you are on to a winner there,if you keep the watch,and give it to your heirs.All solid gold omega sport watches are quite rare compaired to many other top brands.Can we stop talking about your bloody Watch?You are making me regret i did not buy it. Icon_lol Icon_lol
Svar
Jeps nu hvor du nævner den event, så passer det sikkert meget godt med produktionsstart 2002 ;)

Anyway no more talking about my bloody watch
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)