Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser.
Len Skrev:Har selv en ny brugt på vej Icon_e_biggrin og med lidt smerte solgt et ur også.. Icon_e_sad
Har du solgt Panarai'en?
Svar
ClausT Skrev:
Len Skrev:Har selv en ny brugt på vej Icon_e_biggrin og med lidt smerte solgt et ur også.. Icon_e_sad
Har du solgt Panarai'en?

Endnu engang godt gættet Claus Icon_e_wink Super flot ur mit Panerai, men det fik bare ikke armtid da jeg pt har det rigtigt godt med de mindre Rolex. Jeg har længe godt kunne tænke mig en SD 16600 og nu venter jeg på en lidt ældre 16600 (slut 90erne) med tritium Icon_e_biggrin

Bliver sendt idag, så jeg glæder mig...
vh Hans Henrik
Svar
Mit nye Certina DS
Værk 25-36 vel det første DS værk fra1958-60 (Link: vintagecertinas )
Ref. 5101013
nr. 346.825

Da jeg købte den var skiven jævnt brun over det hele, så jeg troede at det var farven på skiven, men da Peter Halse skulle skifte glas og pakning gav han lige skiven en tur da nu mente den burde være blank så vidt han kunne huske... - og dét var den, bag det brune....

Mvh
Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
Dejligt! Du har vel ikke et billede fra foer? Og hvordan blev den saa renset?
Skift ur, når du står op!
Svar
olof Skrev:Dejligt! Du har vel ikke et billede fra foer? Og hvordan blev den saa renset?

Desværre ikke, jeg plejer ellers at tage før billeder hvis et ur skal renses, men jeg troede det havde den rigtige farve så der er ikke før billeder.

Ved du noget om Certinaer? Er det rigtigt som jeg har læst mig til at 25-36 er det første DS værk, min har en flot skildpadde på bagsiden og det havde de allerførste med 25-36 vist ikke. Jeg så værket ved Peter Halse og det ser flot ud og skulle vist være ret sejlivet.

Mvh
Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
Len Skrev:
ClausT Skrev:
Har du solgt Panarai'en?

Endnu engang godt gættet Claus Icon_e_wink Super flot ur mit Panerai, men det fik bare ikke armtid da jeg pt har det rigtigt godt med de mindre Rolex. Jeg har længe godt kunne tænke mig en SD 16600 og nu venter jeg på en lidt ældre 16600 (slut 90erne) med tritium Icon_e_biggrin

Bliver sendt idag, så jeg glæder mig...
Ikke så svært at gætte. Du har jo luftet tanken før Icon_e_wink Også en naturligt valg, nu når du er så glad for de andre Rollies..... Du laver vel et gruppebilled, når den lander?
Svar
Der kommer lidt billeder af dem sammen når jeg har motaget det... Icon_e_smile
vh Hans Henrik
Svar
Hej

Ligenu bærer jeg mit nyindkøbte Sinn 103ST chronograph, et næsten nyt ur med plexiglas og et fedt vintage look. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
Jeg har været i København i dag. Mødte en mand der kaldte sig selv Kurt - set blev sku' spændende!!!!!! Icon_e_surprised Icon_e_surprised Icon_e_surprised Icon_e_surprised Icon_e_surprised

İmage

Tak!!
Svar
Søren Ingvardsen Skrev:Jeg har været i København i dag. Mødte en mand der kaldte sig selv Kurt - set blev sku' spændende!!!!!! Icon_e_surprised Icon_e_surprised Icon_e_surprised Icon_e_surprised Icon_e_surprised

İmage

Tak!!
DEN glæder jeg mig til at se, Søren İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)