Watch spotting
phrede Skrev:House of Cards er fyldt med ure. IWC, Rolex, Panerai, Breitling, Omega er hvad jeg har spottet so far Icon_smil

- via iPhone

Er det ikke godt nok IWC Frank underwood har på?! Så lige de 2 første afsnits i dag, og så et enkelt Tudor Black Bay på en statisk Icon_e_biggrin
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Jo, han har faktisk flere forskellige, lyse og mørke skiver samt et med lænke Icon_smil

- via iPhone
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
The Right Stuff (1983) - Omega Speedmaster Fabelagtig film i øvrigt som handler om Chuch Yeager

İmage

The Hunt for Red October - Flere forskellige, bl.a. Rolex Datejust på Jubilee og noget der ligner et dress Omega Seamaster.
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
I am sure i have seen Micky Mouse wearing a Gerald Genta watch.Or was it the other way round? Icon_e_biggrin
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Blandt urtosser siges det fra tid til anden at Audemars Piguet er et ur for rappere og fodboldspillere, hvorfor jeg selvfølgelig ikke kunne lade være med at poste dette billede Icon_e_biggrin1

Manchester United spiller Wayne Rooney med en lækker AP Diver :-)

İmage
Svar
Endnu en grund til ikke at købe det ur. Icon_e_wink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Ha ha - ja, hvis man ikke foretager et selvstændigt valg og i stedet lader andre påvirke det Icon_e_wink
Svar
İmage

İmage

Elsker house of cards. Serien er ligeså cool som urene der er med !
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Nogen der ved, hvilket ur Løkke har på armen?

İmage
Svar
Ved ikke om dette er den rette tråd, men nu prøver jeg også ser vi..

Jeg plejer at se Nick Offerman, og kunne se han har et ur med en ret fed lænke. Nogen som har et godt bud på, hvilket ur der er tale om ?

https://www.youtube.com/watch?v=zIA2Xl8P7Es

https://www.youtube.com/watch?v=wyDEbUuhzTE

Ved godt der ikke er så meget at gå efter, men folk er jo så kloge så håber på det bedste !
In Success you deserve it and in defeat, you need it.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)