Speedy Tuesday Limited Edition
Tænk bare på hvor heldig du er Kim, du må gå i det uvisse og glæde dig til dagen, hvor den store forløsning finder sted og du får beskeden om at dit elskede ur er kommet og du kan pakke det ur for første gang. Kigge på det og tænke endelig efter alle de måneder er det mit og nu sidder det på armen....er der noget bedre end denne periode Icon_lol
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Tit er jagten jo det sjoveste :-)

Indtil da hygger jeg mig lidt med dette Speedmaster som "erstatning"İmage
[-]
  • Avantismo, doxa300
Svar
Jagten er klart sjov og jeg nyder den del meget, men selvfølgelig må det ur snart finde sin ejer og glæder mig til at se dine anmelderser og billeder Icon_Up

Svar
(24-06-2017, 10:49 AM)Miwes Skrev: Tænk bare på hvor heldig du er Kim, du må gå i det uvisse og glæde dig til dagen, hvor den store forløsning finder sted og du får beskeden om at dit elskede ur er kommet og du kan pakke det ur for første gang. Kigge på det og tænke endelig efter alle de måneder er det mit og nu sidder det på armen....er der noget bedre end denne periode  Icon_lol

Og så går der tre dage, så kommer det til salg.
Undskyld Kim kunne ikke lade være.
Glæder mig til at høre om din udpakning..... Icon_e_biggrin1
mvh
Lars
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900

Instagram: https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/

Mvh
Lars

Svar
Jeg har efter mange år i denne hobby lært at intet er en keeper, så ingen garantier herfra :-)
Svar
(02-07-2017, 09:52 AM)KimT Skrev: Jeg har efter mange år i denne hobby lært at intet er en keeper, så ingen garantier herfra :-)

Icon_+1

Svar
Vi er alle forskellige. 

For nogle er en keeper, et ur man beholder hele livet. 

For andre er det de næste 3 dage  Icon_sign
Mvh Kim 
Svar
Efter en større forsinkelse og flere mail med udsættelser, ser det ud til at uret endelig er ankommet i DK. Leverancen af urene worldwide er trukket ud over flere måneder og man har efterhånden i nogen tid kunne finde urene på brugtmarkedet til lidt opskruede priser. Ikke desto mindre, skulle mit helt eget eksemplar gerne ramme armen i denne uge og jeg glæder mig som et lille barn til juleaften Icon_e_biggrin1  Det er lang tid siden begejstringen har være på dette niveau og det bliver spændende at se om uret lever op til det, omend jeg føler mig meget overbevist om at det er tilfældet.
Svar
(14-11-2017, 05:14 PM)KimT Skrev: Efter en større forsinkelse og flere mail med udsættelser, ser det ud til at uret endelig er ankommet i DK. Leverancen af urene worldwide er trukket ud over flere måneder og man har efterhånden i nogen tid kunne finde urene på brugtmarkedet til lidt opskruede priser. Ikke desto mindre, skulle mit helt eget eksemplar gerne ramme armen i denne uge og jeg glæder mig som et lille barn til juleaften Icon_e_biggrin1  Det er lang tid siden begejstringen har være på dette niveau og det bliver spændende at se om uret lever op til det, omend jeg føler mig meget overbevist om at det er tilfældet.

Ej hvor fedt Kim. Fik du først besked da det var landet i DK eller da det blev afsendt fra fabrikken ?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Jeg fik en melding et par dage før det afgik fra fabrikken og få dage efter en til om at det nu var ankommet i DK. Så skulle regningen lige betales og når betalingen er registreret, er det afhentning. Forhåbentlig i morgen og ellers torsdag.
[-]
  • Evenaive
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)