Rolex og Basel 2016
Og en masse andre Rolex nyheder her: http://www.rolex.com/watches/baselworld.html

Den er ikke tosset den nye Daytona med hvid skive. Er ellers ikke så vild med Daytona normalt :-)

Eller den nye Yatchmaster - er normalt heller ikke så vild med guld/stål kombi, men den ser nu flot ud :-)

İmage
Svar
(16-03-2016, 01:19 PM)KimT Skrev: İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

Føj for pokker hvor er de flotte.

Har aldrig brudt mig om den blanke lynette som de gamle modeller havde og har derfor aldrig overvejet dem så meget som et splitsekund.
Men de her nye modeller er godt nok flotte, både den sorte og den hvide  Icon_drool Icon_drool
Glæder mig helt vildt til at prøve dem...
Svar
Umiddelbart er jeg fan, men jeg forbeholder mig ret til at ændre mening en masse gange Icon_e_biggrin1
Svar
(15-03-2016, 09:03 PM)KlausM Skrev: Pudsigt som Sinn ikke kan klare sig uden en konstant sammenligning med Rolex  Icon_e_confused Lidt synd og tragikomisk for mærket synes jeg. Sinn altså.
Its a good comparison.You have one brand who have been standing still for years.And another brand that keep developing their watches.You do not have to be defensive about Rolex,just try to look at the facts without getting emotional Icon_blink I still own two Rolex watches,and have owned many many more.Because people like a brand,is no excuse for turning a blind eye to the real picture.The really comical thing is that a brand like Rolex,are letting a smaller brand beat them in many aspects.

PS. The new invention from Rolex this year is new colours on some of their watches.WOW
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Den nye 36 mm fra tudor er super fed, den glæder jeg mig til at prøve :-)

Sendt fra min E5823 med Tapatalk
Svar
Ku godt.......

İmage
Svar
Flot med den keramiske krans på Daytona'en men er det bare mig der synes det er alt for sent den er kommet.
Mvh Klaus
Svar
Jeg synes rigtig godt om den og ville da gerne have set det tidligere, men bedre sent end aldrig (efter min mening selvfølgelig) Jeg ved godt at mange ikke synes om de keramiske lynetter, men jeg er fan Icon_party
Svar
Er KÆMPE fan!! Har før leget med ideen om at anskaffe et nyt ur, også stoppe ur flipperiet under min uddannelses periode. Og skulle det ske, så bliver det godt nok den Daytona der Icon_e_surprised Icon_cool Icon_party
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Ringede til Klitgaard angående priser, og venteliste på den nye Daytona. Listepris bliver 88.000.kr, uden moms. Forventede levering er juni.
Kan sige så meget der allerede er 4 skrevet op i Aalborg, så i skal nok være hurtige! Selvom der nok er nogle der bakker ud.
If you ain't using it, you abusing it!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)