Baselworld 2016
#51
(16-03-2016, 09:18 PM)Batman Skrev: Enig kim, det er den fedeste, jeg synes ikke om den dato applikation på nautilus, den er for stor og klodset. Fint med gmt funktion, men er det virkelig nødvendigt med indikatorer på hvilke der viser hjemmetiden og lokal tiden, eller har jeg misforstået noget ?

I øvrigt er det vildt fedt det første Breitling i billedserien, cool med en globus på et worldtimer ur.

Er det ikke dag og nat? Eftersom det ikke er en 24 timers viser, er det da meget relevant.? Jeg synes nu det er en fed feature  Icon_smil
Svar
#52
Måske, men burde der så ikke stå Night og Day på skiven istedet for home og local ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#53
Nej, for den ene er night/day indikation for GMT viseren og den anden er night/day for den alm. time viser. Altså to night/day - en for home og en for local.

På den måde kan man via indikationen se om det er kl.9 om morgenen eller om aftenen som henholdsvis time eller gmt viseren viser.

Og night eller day indikeres så via farverne.
[-]
  • Peteroa
Svar
#54
Tak, nu faldt ti'øren ! GMT viseren kører en omgang på 12 timer og de to vinduer bytter farve hver 12 time også, korrekt ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • Peteroa
Svar
#55
Jep

Viser på 9 med blåt vindue = kl.21.00
Viser på 9 med hvidt vindue = kl.09.00

Og så et vindue til hver viser (time og gmt)
Svar
#56
Lidt mere Omega fra Martin Issing

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Svar
#57
Lidt PP5230 fra Kristian Haagen

İmage

İmage

İmage

İmage
Svar
#58
Lidt blandede billeder.

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Svar
#59
Omend jeg er stor fan af Linde Werdelin kunne det nu være rart at se lidt mere fornyelse og gerne i form af en ny serie/kasseform. Fortsætter de med kun at lave den samme (ene) type design tror jeg de får det svært på den lange bane.

Her en ny model fra Baselworld

İmage
Svar
#60
Rød keramisk lynette fra Omega.....

İmage
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)