Respekt på forum
#51
We all respect different things.Some people respect some things other people do not.Let me give an example.I have respect for Mærsk as a shipping firm boss.But i do not respect him for building a opera house when he could have built shelters for the homeless.I do not believe you can totally respect anyone or anything.I can respect a watch brand for their history and at the same time have contempt for what they build today.Respect can take years to earn and seconds to lose.People are like watches quite complicated.If there is one human trait i put above all others it would have to be humour.If you cannot laugh at this fucking world you are really in the shit. Willy
Svar
#52
gmt-geek Skrev:
peter Skrev:Hej

.............. jeg er selv vild med både Rolex, Breitling, Omega og Panerai, men jeg bærer tit et ur fra et af mikromærkerne, da jeg synes at det er lidt mere spændende end et standard Rolex. Icon_e_smile

MVH Peter

Så må du på jagt efter et som ikke er standard Icon_e_wink Icon_e_wink

Mvh. Jon
Hej Jon

Dem har jeg vist også et par stykker af, dog mangler jeg et 1675/8 ligesom dit, og helst i samme stand som dit, og jeg mangler også et 1665, og et 1655, men ellers synes jeg da jeg er ret godt kørende med min samling, men jeg samler nok i lidt for mange retninger. Icon_e_confused

MVH Peter
İmage
Svar
#53
peter Skrev:Hej Jon

Dem har jeg vist også et par stykker af, dog mangler jeg et 1675/8 ligesom dit, og helst i samme stand som dit, og jeg mangler også et 1665, og et 1655, men ellers synes jeg da jeg er ret godt kørende med min samling, men jeg samler nok i lidt for mange retninger. Icon_e_confused

MVH Peter

Hej Peter,

Det er vist et generelt problem for mange af os - vi forelsker os i flere mærker...

Jeg selv er kommet til den konklusion at Alt andet end Rolex og Omega må ud af kassen - derfor er min sidste Breitling(Caliber 11 fra 68) også på vej ud...!!

Til gengæld er der nok lidt mere Omega fra 50/60'erne på vej i min retning!! Icon_e_wink

Mvh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
#54
gmt-geek Skrev:Det er vist et generelt problem for mange af os - vi forelsker os i flere mærker...

Jeg selv er kommet til den konklusion at Alt andet end Rolex og Omega må ud af kassen - derfor er min sidste Breitling(Caliber 11 fra 68) også på vej ud...!!

Til gengæld er der nok lidt mere Omega fra 50/60'erne på vej i min retning!! Icon_e_wink

Mvh. Jon

Icon_smil
Ja det er vist et "problem" mange af os deler.

Jeg "samler" også "kun" Rolex og Omega....

Men...så er der min AP RO som jeg ikke vil skille mig af med...min Zenith som jeg arvede af morfar, et par Boluvaer,...min Sinn og min Archimede jeg byttede mig til ved Peter da jeg ryddede lidt op i samlingen og kom af med de sidste to Seikoer... men så kigger jeg også lidt på AP ROO, Seiko Marinemaster, GS, Zenith ElPrimero, Doxa, PP Calatrava, Lange, Moser, Blancpain FF + Tornek Rayville og..... øhh, jeg tror vist ikke jeg kun samler på Omega og Rolex, men måske "primært" de to mærker Icon_smil

God weekend
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
Svar
#55
Hej

Det kan sommetider være lidt svært at sælge ud samlingen, og tro mig jeg har selv været der mange gange, og sommetider må man købe noget man har ejet tidligere. Icon_e_surprised

MVH Peter
İmage
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)