Rolex Tilbehør fra BaselWorld Messerne...
Slipsenål...

İmage

İmage

İmage

İmage
Mvh., Bo.
Svar
Kobbermønt med Hans Wilsdorf på...

På den ene side af mønten står der:

"Wohl dem der seiner Väter gedenkt - 27 Jahre Wuppertaler Uhrenmuseum", hvilket betyder: "Ære være ham, der mindes sine forfædre".

İmage

Den anden side af mønten har teksten:

"Hans Wilsdorf 1881 - 1960. Pionier der Armbanduhr - Gründer der Rolex Uhrenfabrik", som betyder "Hans Wilsdorf 1881 - 1960. Pioner inden for armbåndsuret - Grundlægger af Rolex fabrikken".

İmage
Mvh., Bo.
Svar
En ny brevvægt... denne gang i frostet glas. Stammer fra Baselmessen 2004.

Som kan ses, er siderne frostet således, at bogstaverne "R-O-L-E-X" fremstår i relief.

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Mvh., Bo.
Svar
Bogmærke i Sterling sølv. Tror, at den er fra slutningen af 1990rne....

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Mvh., Bo.
Svar
Hej

Jeg er også ejer af en tom kasse der har været Rolex chokolade i, chokoladen er spist, men det var tilbage i firserne mine forældre fik denne æske chokolade på Baselmessen. Icon_e_sad

MVH Peter
İmage
Svar
peter Skrev:Hej

Jeg er også ejer af en tom kasse der har været Rolex chokolade i, chokoladen er spist, men det var tilbage i firserne mine forældre fik denne æske chokolade på Baselmessen. Icon_e_sad

MVH Peter

Ja, det var et af de anderledes ting, der blev givet væk. Tror dog ikke, at det var så langt tilbage som i 80rne? Mener, at du skal forbi år 2000, men jeg kan ikke præcisere det yderligere.

Anyway, her kan du se kassen.... med indhold:

http://www.rolexreferencepage.com/collectables/
Mvh., Bo.
Svar
Hej Bo

Nu fik jeg godt nok æsken da jeg var barn, men hvis det ikke er tilfældet, er jeg jo slet ikke så gammel som jeg selv tror. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
peter Skrev:Hej Bo

Nu fik jeg godt nok æsken da jeg var barn, men hvis det ikke er tilfældet, er jeg jo slet ikke så gammel som jeg selv tror. Icon_e_biggrin

MVH Peter
Icon_mrgreen Icon_mrgreen Icon_mrgreen
Svar
peter Skrev:Hej Bo

MVH Peter

Okay. I så fald er den chokolade, som John Holbrook viser i det link, jeg gav ovenfor, åbenbart imellem 20 og 30 år gammel...

Icon_mrgreen Icon_mrgreen
Mvh., Bo.
Svar
SPACE-DWELLER Skrev:Okay. I så fald er den chokolade, som John Holbrook viser i det link, jeg gav ovenfor, åbenbart imellem 20 og 30 år gammel...
Eller billedet er taget for 20-30 år siden og efterfølgende skannet Icon_e_biggrin
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)