Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
Citat:Medieluder den er god.
Citat:Ikke et sprog jeg bryder mig om, men interesant hvordan fordomme kan komme frem på så kort tid

For den rene er alt rent... men udtrykket "medieluder" er nu efterhånden ret gammel og slipper faktisk daglig over mange sippede tante-læber uden yderligere problemer
http://ordnet.dk/ddo/ordbog?aselect=medi...medieluder
Cheers - John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !

)
•
Svar: 502
Tråde: 32
Modtaget Likes: 289 i 141 svar
Givet Likes: 121
I min verden så har reality stjerne en lige så stor berettigelse, som eksempelvis skuespillere og sangere. De har formodet at bruge deres personlighed på en sådan måde at de kan tjene penge på den, hvilket man jo må acceptere.
Måske de alle ikke er lige kloge, og hvad så? Jeg holder af at se fodbold, og de er ved gud heller ikke lige kloge alle sammen.
Hvis man skal sætte den lidt på spidsen, hvilket jo altid gør sådanne emner lidt sjovere. Så er personer der f.eks. taler ned / fordømmer reality stjerne, nogle der står på perronen hvor toget er kørt (kan ikke følge med nutiden).
•
Svar: 1,471
Tråde: 49
Modtaget Likes: 274 i 158 svar
Givet Likes: 118
Jeg husker at han havde købt 2 Rolexure til ca 200.000 kr til sammen og ikke betalt dem. (hvordan han så fik dem udleveret til at begynde med undre mig). Men efter 2 år kom han i fodedretten og afleverede dem tilbage. Det skete for ca 3 år siden.
Dyre ting han går med eller dyre bil (biler) han kører rundt i, kan sagens være reg. i andet navn, og så er det jo igen sag at "nydde" disse ting. Men måske betaler han udgifterne selv om de ikke er officielt hans. Det vides ikke.
Og mange andre der har tingene reg. i deres navn af dyre ting, ja officielt ejer de dem, men i virkeligheden er det jo oftest banken som ejer de ting.
Undtagelsesvis er nok pensionister, da 1/3 af dem er millionærer
•
Svar: 1,986
Tråde: 66
Modtaget Likes: 13 i 11 svar
Givet Likes: 0
stenstrupigen Skrev:Jeg husker at han havde købt 2 Rolexure til ca 200.000 kr til sammen og ikke betalt dem. (hvordan han så fik dem udleveret til at begynde med undre mig). Men efter 2 år kom han i fodedretten og afleverede dem tilbage. Det skete for ca 3 år siden.
Han smed to andre brugte ure i depositum til ca. samme værdi, så derfor forhandleren udleverede dem. Problemet var så bare at de ure han smed i depositum ikke var hans egne og den rette ejer derfor efterfølgende gjorde krav på dem fra forhandleren. Ergo stod forhandleren uden ure eller kr. og sagen røg for retten.
/Mads
•