Du må kun.....
ELODK Skrev:Jeg henter dette på lørdag:

İmage

Billeder "lånt" af paneristi..

Så er urbudgettet for 2013 vist også brugt Icon_e_wink

MVH

Michael

Det er SÅ fedt det ur!
Jeg forventer en mio billeder!

Overvejer også samme model, men er så glad for min 183, så har svært ved at retfærdiggøre at den skal lade livet...
Glæder mig virkelig til at høre hvad du synes om den!

Hvorfor valgte du 448 frem for 249?

//Berg
Svar
KimT Skrev:
ELODK Skrev:İmage
FEDT ur Icon_drool
Jeg er desværre ikke så opdateret på de nyere modeller, så refnr. og størrelse ??? Icon_e_wink
Pam 448 og 47 mm

//Berg
Svar
berg Skrev:

İmage

MVH

Michael

Det er SÅ fedt det ur!

Overvejer også samme model, men er så glad for min 183, så har svært ved at retfærdiggøre at den skal lade livet...

Jeg har altid haft et godt øje til 249 - men synes de var lige lovlig dyre - da jeg så 448´eren i januar så fik jeg hurtigt skrevet en mail til diverse butikker og nu et år senere skete det så..

Kan godt forstå du ikke vil af med din 183 den er også fed - men der er intet galt i at have to - de er jo vidt forskellige.

Jeg uploader billeder når jeg er vel hjemme igen d. 13.

MVH

Michael
Svar

İmage

İmage

İmage

MVH

Michael

Super lækkert! Tillykke med det :)
Med venlig hilsen

David.H aka "The big flipper"

Har jeg haft et ur i over en måned, er det nok det tætteste jeg kommer på en keeper
Svar
ELODK Skrev:
berg Skrev:

İmage

MVH

Michael

Det er SÅ fedt det ur!

Kan godt forstå du ikke vil af med din 183 den er også fed - men der er intet galt i at have to - de er jo vidt forskellige.

Michael

Like your thinking, bortset fra at det ville forøge værdien af min samling med ca 80 K... Haha

Læste lige op på 249 vs 448.
448 gi'r meget mere mening og lur mig om ikke priserne på 249 dykker betragteligt nu hvor 448 er kommet.
Inhouse movement med 3 dages pr vs. Standard ETA til 5 kr med 48 h pr.
Godt valg, ser frem til billeder! :)

//Berg
Svar
Tak Berg.

Glæder mig også til at få det på armen.

Og ja jeg tror også 249 dykker en smule nu - PAM 448 er jo kun i 750 eksemplarer - hvilket nok også forøger værdien på sigt - men det er jo en sidegenvindst det vigtigste for mig er at jeg fik muligheden for at købe det Icon_e_biggrin1
Svar
Et L&S Datograph har længe været på min ønskeseddel. Desværre matcher min daglige påklædning ikke helt Lange-stilen Icon_mad Ellers kunne et andet klassisk dressy kronograf fra VC eller at AP ROC Panda i rose gold ref. 26022 også være et bud. Det ender nok med noget helt 4. Icon_rolleyes

/Mads

İmage

İmage
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
TimeToWatch.dk Skrev:Et L&S Datograph har længe været på min ønskeseddel. Desværre matcher min daglige påklædning ikke helt Lange-stilen Icon_mad Ellers kunne et andet klassisk dressy kronograf fra VC eller at AP ROC Panda i rose gold ref. 26022 også være et bud. Det ender nok med noget helt 4. Icon_rolleyes

/Mads

İmage

İmage

Mit hjerte har ikke banke så meget for Lange, men efter jeg havde et på lager, så kan jeg slet ikke få tankerne væk fra det Mads, der er så meget stil over de ure. Nu er jeg nok heller ikke prototypen på Lange, men hey det ser sku cool ud til en opsmøget skjorte og et par jeans mm :-)
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Så længe man ikke har det på til Kansas sættet, tror jeg ikke det lange ville se helt malplaceret ud. T-shirt/skjorte og cowboybukser passer det sku fint til. Livet er for kort til at lade moderegler bestemme ens urvalg!
Svar
KimT Skrev:......anskaffe ET ur i 2013 Icon_e_surprised Hvad vælger du?

Så skulle det være et Omega Seamaster Chronostop i perfekt stand og med box og papir....

Sådan et som Benny viser her, men altså med det hele....

[url]"http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.php?f=3&t=16580" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.php?f=3&t=16580[/url]

vh Baun
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)