DAGENS UR
İmage
Smukt fra alle vinkler

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Hver dag vælger jeg dette skønne ur som jeg er helt i skyerne over, best pilot watch ever ;-)

İmage

İmage

İmage

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Det er sindsygt flot

Svar
Best pilot is a bit over the top Icon_smil Icon_blink I would put the IWC pilot watches there.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Bortset fra at der er mega stor forskel på de to ure prismæssigt Willy

Svar
Willy > det skal også mere opfattes at det for mig er et fantastisk flyver ur, men fint med et lækkert IWC.....det ville jeg nu også kunne nyde Icon_blink
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • willy
Svar
(19-11-2020, 11:03 AM)KimT Skrev: Det er dog ikke til mig, men en gave til min søn (som ikke læser med her) der snart rammer en milepæl. Planen er at få bagkassen graveret inden han får det :-)

Godt valgt Kim. Og tillykke til og med ham

Min søn fik dette, da han blev Cand. Ling. Merc i juni,han fik dog selv oplevelsen ved at købe det hos Ad. (Jeg havde bestilt det i november)
Han er stadig oppe og køre over det Og jeg kigger misundeligt på hans håndledBB 58 er bare fedt.İmage

Svar
(19-11-2020, 10:29 PM)runzuk5 Skrev: Bortset fra at der er mega stor forskel på de to ure prismæssigt Willy

Price alone does not make a watch better or worse. Many expensive watches are rubbish just like
many cheap watches are. Looking at the history of a watch is also very important.I quite like the
look of the Zenith pilot,it has its own personality. But it has not got the history of the IWC pilot
watches behind it. At the time these watches were actually used by military pilots they cost about
the same price.Most of what you see today,is made to look good,because just like dive watches
they will never be used for their original purpose.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Tager lige ud i hjørnerne af samlingen i disse dage.

To fine ure - på hver deres måde

İmage

Lip Grand Pavois med den vildeste patina (eller bare en beskidt skive, hvis du er i det humør)

İmage

LMM-01 fra designbutikken Merci Paris. Et ur med kraftig inspiration fra piloture og ‘the dirty dozen’. Enkelt og laid-back

Claus

Svar
@CF Nissen
Ja, det er nogle spændende hjørner du har. Og det er vist ikke bare en firkant. Icon_Up  god weekend til alle Icon_smil
[-]
  • cfnissen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 7 gæst(er)