Svar: 2,629
Tråde: 33
Modtaget Likes: 5,080 i 1,567 svar
Givet Likes: 1,221
Det er en lukket fest og sådan er det bare.
Tiderne ændrer sig og det gør folk også
Svar: 63
Tråde: 0
Modtaget Likes: 28 i 12 svar
Givet Likes: 0
(11-05-2016, 03:08 PM)Avantismo Skrev: Det er en lukket fest og sådan er det bare.
Jeg er åben for at møde nye mennesker, Avantismo. :-)
Jeg, Kristoffer og et par andre har blot mødtes, fordi vi faldt godt i flæng med hinanden.
Hvis du (og andre) er hurtig på tasterne, kan du nå at blive tilmeldt et arrangement som finder sted på lørdag i næste uge. Det bliver afholdt i forbindelse med lanceringen af en app, jf.
http://cphwatches.dk/.
•
Svar: 4,459
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,255 i 1,132 svar
Givet Likes: 2,353
(11-05-2016, 03:08 PM)Avantismo Skrev: Det er en lukket fest og sådan er det bare.
Enig !
Jeg husker de første år, jeg var medlem herinde - i tiden, hvor siden var det oprindelige "urforum" ! Dengang hørte det til normalen, at arrangementer/urtræf, var for alle !!
Jeg ser desværre en større og større tendens til "klike-dannelse" (i mangel af bedre ord) herinde og det er med til at gøre min tilstedeværelse herinde og min interesse for dette fællesskab (i fald man kan tale om noget sådant længere) mindre og mindre. Men det er måske bare mig ..............
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"