Ingersoll, jeres holdninger og meninger
Så er alt jo også fint! Dog savner jeg personligt aktivitet på facebook, fra din side Icon_Up

Eneste løsning er vel at købe et panerai igen, så der kan sættes skub i danske 'ristis
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
(11-05-2016, 12:47 PM)jacobzimmer Skrev: Så er alt jo også fint! Dog savner jeg personligt aktivitet på facebook, fra din side  Icon_Up

Eneste løsning er vel at købe et panerai igen, så der kan sættes skub i danske 'ristis

Du er ikke den første, der har givet udtryk for det. Jeg takker derfor for de venlige ord. 

Mit ansvar er imidlertid blevet større med tiden, hvorfor jeg ikke p.t. forventer at kunne "bidrage" mere. Dog er jeg for det meste frisk på en sludder for en sladder i godt selskab. 

Jeg og Kristoffer har et par gange talt sammen om noget uformelt komsammen i løbet af sommeren. Nothing big. Just of couple guys chillin' and talking about watches.
Svar
Det må jeg høre nærmere om, når vi kommer tættere på. Jeg plejer også at mødes med et par gutter i Århus indimellem, og der har kristoffer også været med. Rigtig hyggeligt Icon_Up Er vild med disse komsammen.
Svar
Jeg pendler sgu fra den ene ende af landet til den anden bare for at snakke om ure.
Svar
Glem ikke tapas.. Og vin.. Og øllene Icon_lol
Svar
nåh ja. Icon_flag
Svar
Jeg har for resten stadigvæk den filmoptagelse af Morten fra den hyggelige aften på Toldboden, Kristoffer.

Vi havde nogle sjove forslag til narrestreger mod ham!
Svar
Det er en lukket fest og sådan er det bare. 

Tiderne ændrer sig og det gør folk også  Icon_smil
Mvh Kim 
[-]
  • Claus Tukjær
Svar
(11-05-2016, 03:08 PM)Avantismo Skrev: Det er en lukket fest og sådan er det bare. 

Tiderne ændrer sig og det gør folk også  Icon_smil

Jeg er åben for at møde nye mennesker, Avantismo. :-)

Jeg, Kristoffer og et par andre har blot mødtes, fordi vi faldt godt i flæng med hinanden.

Hvis du (og andre) er hurtig på tasterne, kan du nå at blive tilmeldt et arrangement som finder sted på lørdag i næste uge. Det bliver afholdt i forbindelse med lanceringen af en app, jf. http://cphwatches.dk/.
Svar
(11-05-2016, 03:08 PM)Avantismo Skrev: Det er en lukket fest og sådan er det bare. 

Tiderne ændrer sig og det gør folk også  Icon_smil

Enig !

Jeg husker de første år, jeg var medlem herinde - i tiden, hvor siden var det oprindelige "urforum" !  Dengang hørte det til normalen, at arrangementer/urtræf, var for alle !!

Jeg ser desværre en større og større tendens til "klike-dannelse" (i mangel af bedre ord) herinde og det er med til at gøre min tilstedeværelse herinde og min interesse for dette fællesskab (i fald man kan tale om noget sådant længere) mindre og mindre. Men det er måske bare mig ..............
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)