Gør det med hjertet!
Jeg har lige købt med hjertet.

Jeg handler med sælger på lørdag  Icon_Up
Mvh Kim 
[-]
  • MF
Svar
Fedt - fortæl mere : icon_smil:
Svar
Jeg får det først på lørdag  Icon_lol
Mvh Kim 
Svar
Spændende Icon_smil
Svar
Bare rolig. Smider billeder og beskrivelse i en ny tråd  Icon_party
Mvh Kim 
Svar
(05-01-2016, 11:00 PM)gmt-geek Skrev:
(05-01-2016, 09:33 PM)willy Skrev:
(04-01-2016, 10:04 PM)gmt-geek Skrev: Tillykke med pam'en Jacob!

Den passer perfekt til dig!  Icon_Up

Jeg har også selv lidt pamela trip kørende pt. men jeg har ikke så meget tid til forum i øjeblikket da jeg lige er startet nyt job, men mon ikke der kommer lidt billeder inden så længe alligevel...

vh. Jon
I think i know what you will buy Icon_lol Icon_lol Icon_lol

jeg HAR købt uret Rodney - blot ikke fået taget billeder endnu... :)

Men hvad er dit bud så??

vh. Jon
  587? Icon_smil
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
(06-01-2016, 05:11 PM)willy Skrev:
(05-01-2016, 11:00 PM)gmt-geek Skrev: jeg HAR købt uret Rodney - blot ikke fået taget billeder endnu... :)

Men hvad er dit bud så??

vh. Jon
  587? Icon_smil

WRONG!

PAM 1A - t-dial  Icon_blink

MEN - 587 er højest på listen over de nye PAM's ja!

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
(06-01-2016, 05:51 PM)gmt-geek Skrev:
(06-01-2016, 05:11 PM)willy Skrev:
(05-01-2016, 11:00 PM)gmt-geek Skrev: jeg HAR købt uret Rodney - blot ikke fået taget billeder endnu... :)

Men hvad er dit bud så??

vh. Jon
  587? Icon_smil

WRONG!

PAM 1A - t-dial  Icon_blink

MEN - 587 er højest på listen over de nye PAM's ja!

Vh. Jon
Fuck i thought i had you there Icon_lol Icon_lol Icon_lol
 I like the 587 Jon,fantastic design.But is it not strange that the most recognisable thing on Pam watches,is the crown guard?And the design of the 587 is more real pam DNA than even the 372.Watches with the flip crown were never used by italian frogmen.History changes in the minds of people.I bet many young people today,think that Omega is the Bond watch Icon_smil
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Det kommer vel an på hvilken generation Bond man opfatter som den rette.

Jeg mener at den originale Bond er Rolex mand og bærer det gerne på en lidt for smal natorem  Icon_blink

İmage
Mvh Kim 
Svar
(06-01-2016, 07:40 PM)Avantismo Skrev: Det kommer vel an på hvilken generation Bond man opfatter som den rette.

Jeg mener at den originale Bond er Rolex mand og bærer det gerne på en lidt for smal natorem  Icon_blink

İmage
Ok Ian Flemming the author of Bond wore a Rolex.In his novels James Bond wore a Rolex.If film production Companys and watch brands like Omega want to change history,they are just making fiction just like Ian Flemming.The difference is that the original idea and meaning cannot be changed,except in the eyes of people who do not know about it.Its a bit like people who think Denmark invented the first National Health Service Icon_lol Icon_lol Icon_lol
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)