Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
(05-11-2015, 06:07 PM)pbr Skrev: (05-11-2015, 03:49 PM)phrede Skrev: (05-11-2015, 03:46 PM)TioMalo Skrev: Citat:Jeg er godt nok ked af at du opfatter mig som en hård og ofte censurerende moderator. Ud over spam, er dette den første tråd jeg har slettet.... og jeg har været moderator i et godt stykke tid nu.
Synes at jeg lige skrev at jeg opfatter dig som moderat... uden at tale om en bestemt sag.
Mvh. John
Skal vist passe på at jeg ikke bliver for nærtagende, men jeg henviste bare til at du skrev "...forgæves, du var jo en af de voksne og.." -og lagde mærke at du skrev at jeg "var" og altså ikke "er mere", hvis du kan følge mig ? 
Jeg tror, at John henviste til mig og til min tid som moderator på det gamle vintageure.dk - om han har ret vil jeg ikke beskæftige mig med overhovedet, men blot konstatere, at tingene ikke har ændret sig fra brugerside fra det gamle vintageure.dk og til nu ................ det er en ligeså stor børnehave som tidligere, når folks ego bliver trådt for nær og når gamle "fjendskaber" graves op !!
Nej, Peter. Jeg henviste ikke til dig. Du var - IMHO - en af de moderate som prøvede at blande sig så lidt som muligt og, ligesom Phrede, altid bered på at hjælpe.
Ang. den børnehave sitet er (og alle andre sites ligeledes) synes jeg at her opføres meget, meget pænt sammenlignet med så meget andet.
Og hvor der er mere end tre som mødes på nettet, er der allerede mindst tre alliancer, et par kammeratskaber og nogle som ikke kan klare hinandens meninger, sprog, kropslugt - vælg selv frit  Det er vist menneskets natur og på en vis mode er det nok det som hjælper til at det hele ikke bliver til en omgang "revisorers julefrokost" (KUN metaforisk ment, analog for noget dødkedeligt og absolut ikke med vilje for at såre evt. revisorer her  )
Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  )
•
Svar: 1,471
Tråde: 49
Modtaget Likes: 274 i 158 svar
Givet Likes: 118
Nu kommer jeg langt ude fra sidelinjen af, men når dette er debatteret færdig vil det være god stil at slette alt indholdet. Masser af folk kikker på starten af tråden og ser ikke hvad startede denne lange besynderlige tråd. Folk udefra som er nye ser os som fjolser. Efter 2 år her, eller er det 4  , kender jeg en del til disse lange tråde som mange andre her, men det her er jo langt ude. Det giver måske mening hvis man viste hvad det hele drejede sig om, men hvis man vil gavne forumet, få dette civile slinger af en tråd væk.
Hvis nogen synes der er for meget censur, så prøv timezone. Der er dobbelt op af censur og ingen varsler. Træder du over grænsen bliver man bare smidt ud. Kristian Haagen skrev til mig at han røg ud, da der blev spurgt om hvad folk lavede i en weekend. Han arbejde på en bog sagde han og viste bogen. Han blev bandlyst med det samme, da moderator James Dowling, eller en anden moderator, mente at det var reklame for en bog.
•
Svar: 4,455
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,348
(05-11-2015, 06:35 PM)TioMalo Skrev: Nej, Peter. Jeg henviste ikke til dig. Du var - IMHO - en af de moderate som prøvede at blande sig så lidt som muligt og, ligesom Phrede, altid bered på at hjælpe.
Tak John, det er jeg glad for at høre !
Og du har jo ret i, at der findes større børnehaver derude, men det behøver jo ikke, at være et eksempel til efterfølgelse !
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
Svar: 4,070
Tråde: 280
Modtaget Likes: 85 i 61 svar
Givet Likes: 298
Frederik, jeg har skrevet det før og skriver det gerne igen. Du gør et godt stykke arbejde. Fortsæt endelig med det. Jeg er blot lidt trist over at jeg ikke kender til den omtalte tråd
Svar: 922
Tråde: 114
Modtaget Likes: 1,729 i 500 svar
Givet Likes: 1,689
MANGE tak, Claus!!
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"
•
Svar: 2,424
Tråde: 158
Modtaget Likes: 161 i 80 svar
Givet Likes: 28
(05-11-2015, 08:58 PM)Claus Tukjær Skrev: Frederik, jeg har skrevet det før og skriver det gerne igen. Du gør et godt stykke arbejde. Fortsæt endelig med det.
Jeg har ikke skrevet det før; men skriver det gerne nu. Du gør et godt stykke arbejde. Fortsæt endelig med det.
(05-11-2015, 08:58 PM)Claus Tukjær Skrev: Jeg er blot lidt trist over at jeg ikke kender til den omtalte tråd 
Du skal ikke være trist. Du er ikke gået glip af noget. Højst et par sprængte overlædere.
Med venlig hilsen - Geodoc
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Det var nu en udmærket tråd.........................
Til at illustrere hvad der sket hvis og når der ikke modereres. Den skulle faktisk have været stoppet langt tidligere end den blev.
Svar: 4,455
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,348
(06-11-2015, 12:15 PM)baun Skrev: Det var nu en udmærket tråd.........................
Til at illustrere hvad der sket hvis og når der ikke modereres. Den skulle faktisk have været stoppet langt tidligere end den blev.
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
Svar: 7,823
Tråde: 363
Modtaget Likes: 2,356 i 1,337 svar
Givet Likes: 1,828
Sådan er vi så forskellige...
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Vi er nok forskellige, men reglerne er vel ens for alle?
Nu er tråden jo fjernet så man kan ikke lige gå ind og sige hvor den skulle være stoppet, men der kan vel ikke være nogen af de der har læst tråden, der ikke mener, at adskillige forum regler blev overtrådt. Og ideen med regler er vel at overtrædelser skal stoppes.
Man kan så være enig eller uenige i reglerne, men det er jo faktisk en anden snak. Man må forvente at moderatorene holder sig til de regler der er, men de skal naturligvis først opdage hvad der sker.
•
|