Svar: 12
Tråde: 0
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
willy Skrev:So yes you are not honest about what you tell people about your watches on your site because you want to sell them
Willy
Peter: Hvis du læser ovenstående, kan du da helt ærligt ikke andet end mene, at Claus bliver direkte beskyldt for at være uærlig over for sine kunder!?!?!? Jeg synes, at dette forum er dybt useriøst, og jeg har aldrig nogensinde lyst til at være aktiv herinde mere!
•
Svar: 4,455
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,347
Samleren Skrev:willy Skrev:So yes you are not honest about what you tell people about your watches on your site because you want to sell them
Willy
Peter: Hvis du læser ovenstående, kan du da helt ærligt ikke andet end mene, at Claus bliver direkte beskyldt for at være uærlig over for sine kunder!?!?!? Jeg synes, at dette forum er dybt useriøst, og jeg har aldrig nogensinde lyst til at være aktiv herinde mere!
Rasmus, jeg har forklaret dig, hvordan jeg opfatter hvad Willy skriver - nemlig, at han påpeger, at hvad Claus skriver på sin hjemmeside er reklame med henblik på at sælge sine varer. Noget som iøvrigt hverken er suspekt eller unaturligt - det er jo hvad enhver erhvervsdrivende gør - men reklame er pr. definition ikke objektiv !
Jeg opfatter ikke at Willy beskylder Claus for andet end dette.
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
Svar: 217
Tråde: 23
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Om det er naivt, eller blot tankevækkende - måske begge dele, kan jeg ikke rigtig hitte ud af! MEN lad os for nemheds skyld kalde det for naivt, når man tror det vil skabe mere trafik, og måske mere kvalitet & substans i indlæggene ved at indføre nye smarte farver/platform & TapaTalk. Hva' fanden skulle dét hjælpe? Giv Willy et los i røven & sørg for han aldrig kan blive bruger igen. Han er om nogen en hæmsko for en sund udvikling på urforum.dk. Jeg er vidende om flere brugere (der oven i købet ved noget om ure) der ville komme frem fra deres skjul, hvis dette ene medlem én gang for alle fik stillet stolen for døren.
Det er tankevækkende når der bliver slettet indlæg fra denne tråd, på trods af, at man nu slår sig op på "et mere rummeligt Urforum". Der var tidligere et langt & flot formuleret (på Engelsk) indlæg fra en Morten. Hvorfor er det slettet?
•
Svar: 4,199
Tråde: 300
Modtaget Likes: 603 i 381 svar
Givet Likes: 562
I think this debate has gone off the rails . If you read what i said . I have never accused Claus of being a dishonest man . I like Claus and would recomend him to anyone . But i have the right to give my opinion on watches and the people who sell them . What many dealers do is just human nature and natural for anyone who sells any product . They are not going to tell you the bad things about their product , that would be foolish of them .
Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
•
Jesper Geisler Skrev:Det er tankevækkende når der bliver slettet indlæg fra denne tråd, på trods af, at man nu slår sig op på "et mere rummeligt Urforum". Der var tidligere et langt & flot formuleret (på Engelsk) indlæg fra en Morten. Hvorfor er det slettet?
Hvis der er slettet indlæg i denne tråd, så er det ikke mig der har slettet dem, Jesper !!
Denne tråd er gået fra at omhandle mikromærker til at omhandle personlige beskyldninger om bådet det ene og det andet og jeg har brugt hele aftenen i går på at forsøge at undgå, at denne tråd løb løbsk og at forklare baggrunden for mine holdninger og begrunde min moderering og nu er det første, der møder mig når jeg står op, et indlæg, der dels er et angreb på et navngivent medlem, en grundløs beskyldning om, at der skulle være slettet indlæg, samt en generel nedgøring af den indsats, som holdet bag forum har gjort for at forny siden og imødekomme medlemmernes ønsker.
Nu er det nok !!! Det kan ikke være meningen, at hele min aften skal gå med dette og at det ligefrem skal ødelægge min morgen også !!
Hvis ikke denne tråd kommer tilbage til at omhandle det som er emnet for tråden, nemlig ure og mikromærker, så låser jeg tråden omgående !!
Hvis nogen har et problem med enkeltpersoner, så kan de tage den direkte med vedkommende eller med mig via PB og det samme gælder hvis nogen i øvrigt har problemer med hvordan jeg modererer forum !
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
Svar: 1,636
Tråde: 46
Modtaget Likes: 21 i 10 svar
Givet Likes: 1
Helt kort:
Willy (som har mødt Claus) skriver at Claus er en good guy og aldrig ville lyve overfor sine kunder. Han vil f.eks. ikke fortælle at et ur kan dykke længere ned end der kan, at været kan holde i 80 timer når det kun kan i 40 osv.
Willy skriver efterfølgende at Claus (som 99,99 af ALLE sælgere af alle produkter) ofte fortier ting om deres varer som de måske ikke selv er helt tilfredse med. Claus mener måske selv at kronen er lidt for stor, at det ikke sidder godt på håndledet eller at værket rasler lidt (helt normalt) når det trækkes op. Men en sælger vil jo aldrig fortælle om sine subjektive tanker om et produkt. En sælger i Fona vil stadigvæk rose en Mac selvom han selv kun sværger til Pc. De skal tjene penge. Punktum.
Om man så er "dishonest" fordi man ikke lyver(!) men derimod blot fortier personlige tanker om et produkt - det mener jeg ikke.
Jeg tror blot at det er dette Willy forsøger at skrive på sin noget direkte
•
Svar: 1,453
Tråde: 119
Modtaget Likes: 538 i 177 svar
Givet Likes: 533
Det er som om at når du Willy giver din mening tilkende, så lyder det som om at DU ved at DU har ret, og at DINE meninger ALTID er de rigtigt! Det er klart at det ofte får folk op i det røde område!
Jeg føler lidt at du har set dig sur på helt ur industrien lige fra producent, forhandlere, mellemhandler , de danske brugt urs handlere og den menige mand der køber sig sit første ur.. Egentligt forstår jeg ikke hvorfor at du går op i ure med den holdning..
Dette forum lider virkeligt under dine "bask med vingerne", og jeg kan egentligt ikke rigtig finde ud af om du kun er ude på at provokere?
Her melder en gut sig på banen (Rasmus), som vi jo alle ved er yderst aktiv på et andet dansk forum.. Dette er en mand der virkeligt vil kunne bidrage med at sætte skub i dette forum. Men istedet for en pæn modtagelse, bliver kan nærmest smidt på gaden inden at han fik chancen for at komme til rette..
Rasmus har mange ure, jeg kan lide de fleste, men ikke alle sammen.. Men derfor taler jeg dog pænt, også når jeg kommentere på det jeg ikke kan lide eller hvis jeg ikke syntes at han har ret!
Nå, men det er som det altid har været. Willy tromler videre.. Enkelte prøver at stå imod.. Resten falder fra:-(
/Henrik A
•
Så tror jeg at denne tråd har kørt nok af sporet !!
Som varslet i min tidligere post, så låses tråden nu !!
/Peter
•
|