Daytona vurdering
Finanskrise eller ej. Er alt ok byder jeg 100 k uanset stand Icon_e_wink

Latterligt og tydeligt at de "eksperter" præcist som hun skriver er urhandlere. Lur mig om de ikke går efter at virke troværdige og derefter køber uret for 20-25 k af ejeren. Havde de vurderet det til 200 k ville de jo ikke kunne få det for 20 k Icon_rolleyes

Svært at tage seriøst... Men uanset hvem der ender med at rende med uret så stort tillykke Icon_cool

/Mads
Svar
Er der ikke én som skriver til hende at de gerne vil give hende 20.000kr personligt hvis hun kan garantere kontakt til de eksperter som sælger dem for 50.000 Icon_e_wink
Svar
Denne sag er SLET ikke slut endnu da jeg er blevet kontaktet af ejeren af dette ur som heller ikke er imponeret af E.B

Heldigvis har han ikke solgt det !

Vender tilbage !!
Svar
Fantastisk - kan du ikke få lidt info - er han første ejer? b/p? etc. etc.

Så kan vi få en reel vurdering og gå lidt videre med den. Det kunne gå hen og blive sjovt Icon_e_wink
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
Han fortæller at samme aften det var blevet "vurderet" i E.B blev han ringet op med bud på 50.000 som han sagde nej til. Dagen efter var buddet lige pludselig 80.000 og så blev han vist lidt nysgerrig og begyndte at Google lidt og fandt så frem til denne tråd.

Buddet er vist nu omkring de 100.000 !

Han har kontaktet en person i Esbjerg som skal undersøge markedet i Rom og Paris ??
Svar
UDEMÆRKET benarbejde Mester. Lov mig ikke at slippe denne sag. Vi har ingen interesse i, direkte at nedgøre E.B - men de fortjener at blive gjort opmærksomme på deres fejltagelser, på skrift med proff. udtalelser, så det ikke finder sted igen og koster folk rigtig mange penge. Optimalt set burde de vel bringe en undskyldning/rettelse i avisen.
Svar
Stinger Skrev:UDEMÆRKET benarbejde Mester. Lov mig ikke at slippe denne sag. Vi har ingen interesse i, direkte at nedgøre E.B - men de fortjener at blive gjort opmærksomme på deres fejltagelser, på skrift med proff. udtalelser, så det ikke finder sted igen og koster folk rigtig mange penge. Optimalt set burde de vel bringe en undskyldning/rettelse i avisen.

Joeh, jeg har. Skodavis.
Svar
Mester Skrev:Han fortæller at samme aften det var blevet "vurderet" i E.B blev han ringet op med bud på 50.000 som han sagde nej til. Dagen efter var buddet lige pludselig 80.000 og så blev han vist lidt nysgerrig og begyndte at Google lidt og fandt så frem til denne tråd.

Buddet er vist nu omkring de 100.000 !

Han har kontaktet en person i Esbjerg som skal undersøge markedet i Rom og Paris ??
Øhh, kan du ikke "lige" spørge vedkommende, hvem denne person var? Der var jo ikke noget i artiklen (som jeg så det) der opgav nummer m.m. Ergo må denne viden jo komme indefra.

Er det bladet, "der kæmper for den lille mand", der udnytter situationen? Må man burde tage den videre - der er jo rigeligt med muligheder.
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
Enig Morgan
jeg har taget dem flere gange i at trykke direkte løgn Icon_e_confused

Personlig mener jeg ikke man få noget ud af at rette henvendelse til dem.

De har kaldt en hund som havde skambidt en lille pige for en rottweilder
det viste sig at hunden var et gadekryds.

Formanden for rottweilder klubben rettede henvendelse til dem,og
bad dem om at rette misforståelsen.

Journalisten som havde skrevet artiklen sagde blot at rottweilder navnet
solgte flere aviser,og så var sagen lukket for dem.

Så ja SKODAVIS
Svar
Men hvis de ligefrem udnytter denne situation til at købe uret fra en intetanende ejer, til en pris der er langt under den faktiske værdi, så vil jeg mene, at dette er strafbart.

Det lyder jo yderst suspekt, hvis ejeren får et bud lige efter denne "vurdering".

Peter

P.S. Og dette er langt værre end hundehistorien ovenfor.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)