Svar: 1,193
Tråde: 48
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Mester Skrev:Han fortæller at samme aften det var blevet "vurderet" i E.B blev han ringet op med bud på 50.000 som han sagde nej til. Dagen efter var buddet lige pludselig 80.000 og så blev han vist lidt nysgerrig og begyndte at Google lidt og fandt så frem til denne tråd.
Buddet er vist nu omkring de 100.000 !
Han har kontaktet en person i Esbjerg som skal undersøge markedet i Rom og Paris ??
Øhh, kan du ikke "lige" spørge vedkommende, hvem denne person var? Der var jo ikke noget i artiklen (som jeg så det) der opgav nummer m.m. Ergo må denne viden jo komme indefra.
Er det bladet, "der kæmper for den lille mand", der udnytter situationen? Må man burde tage den videre - der er jo rigeligt med muligheder.
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
•
jacob jensen
Unregistered
Enig Morgan
jeg har taget dem flere gange i at trykke direkte løgn
Personlig mener jeg ikke man få noget ud af at rette henvendelse til dem.
De har kaldt en hund som havde skambidt en lille pige for en rottweilder
det viste sig at hunden var et gadekryds.
Formanden for rottweilder klubben rettede henvendelse til dem,og
bad dem om at rette misforståelsen.
Journalisten som havde skrevet artiklen sagde blot at rottweilder navnet
solgte flere aviser,og så var sagen lukket for dem.
Så ja SKODAVIS
•
Svar: 90
Tråde: 25
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 1
Men hvis de ligefrem udnytter denne situation til at købe uret fra en intetanende ejer, til en pris der er langt under den faktiske værdi, så vil jeg mene, at dette er strafbart.
Det lyder jo yderst suspekt, hvis ejeren får et bud lige efter denne "vurdering".
Peter
P.S. Og dette er langt værre end hundehistorien ovenfor.
•