Svar: 742
Tråde: 27
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Det er vel strengt taget heller ikke nødvendigt med flere subfora, man kan jo bare sortere i de indlæg der er og nøjes med at læse dem man er interesseret i.
Men jeg forstår ikke hvis der er nogle af de gamle eksperter som føler de ikke vil bidrage fordi der er for meget "ude for kategori". Hvis det er tilfældet så vil jeg da opfordre til at de afhjælper dette ved ved at bringe os tilbage på sporet så at sige.
Jeg vil hellere end gerne læse flere indlæg på dette forum, både fra eksperter og andre, man kan jo kun blive klogere.
Jeg har ingen problemer med indlæg som Claus har lagt her, især ikke fordi han har urene til salg her på siden.
Thomas
•
Tror alligevel at jeg dropper Submariner. Der er for stor chance for at jeg bliver snydt......
Så kom gerne med input til en anden "agtværdig" Diver, max. 15K...... Og ikke for stort....
•
Svar: 1,069
Tråde: 116
Modtaget Likes: 5 i 4 svar
Breitling Seawolf måske?
•
jacob jensen
Unregistered
Diver til 15k
Der må jeg være enig med Don W mon ikke han kan skaffe et
Seawolfen er et smukt dykkerur
Ellers ville jeg gå efter et Oris (coste model)
De to ure ligger også i samme prisklasse
•
Svar: 1,069
Tråde: 116
Modtaget Likes: 5 i 4 svar
Tukjær Skrev:DonWerner Skrev:Breitling Seawolf måske? 
Havde du ikke lavet en byttehandel?
Jeg ligger i forhandlinger. Desværre tror jeg ikke det kan svarer sig for mig. Det var en Breitling Skyland fra USA jeg skulle bytte med, men med vores told regler er det vist ikke realistisk.
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Baun Skrev:Jeg ser hellere nørderier omkring urene - og så lidt økonomi som muligt i indlægene.
vh Baun
Godt sagt...Det seneste år har forumet ændret karakter fra at være et sted man debaterede halv/hel nørdede spørgsmål om ure, til at være et sted man man diskuterer hvor man kan købe nye ure billigst

Overdrivelse fremmer forståelsen...
Personligt syntes jeg efterhånden der er for meget snak om hvilke (nye) ure man skal købe næste gang, samt en masse billeder af noget man kan se hos den lokale urmager. Dybden og passionen er forsvundet og det skræmmer nok mange af de gl. skribenter lidt væk, incl. mig selv. Vil jeg snakke nørdet om ure er det ikke længere på vintageure det sker...
Der skal være plads til alle og jeg vil ikke brokke mig over denne udvikling, men blot konkludere at snakken er blevet langt mere "overfladisk" og baseret på personlige meninger frem for saglig debat myntet på fakta.
En lille bøn fra min sider er at man i emne feltet er bedre til at beskrive trådens indhold. Så i stedet for at skrive: "Nyt ur" kunne man jo skrive "Billeder af mit nye Omega Seamaster 300 m". Dermed er det muligt for os der HAR set et Omega SM 300 m af springe tråden over.
Så vær specifikke i emne beskrivelsen. Tak!!!
/Mads
•
Svar: 777
Tråde: 45
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Jeg er meget enig med Mads.
Mere beskrivende og præcise overskrifter vil hjælpe.
Mange indlæg kunne med fordel sendes som PB.
Jens-Kristian
•