Ny SD 116600 og 116710 GMT BLRO i hvidguld
İmage
İmage
Ud fra de meget få billeder der er kommet ud kunne det godt se ud som om lænken er en anelse bredere på SD'en eller hornene en anelse smallere i forhold til GMT'en.
Nu har jeg selv en Sub C og DSSD og ser ikke kasse/lænke forskellen som et problem men husker hvor meget der blev skrevet om dette.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Wenga Skrev:Hvor lang tid går der normalt før det ryger på markedet ................ og så til at vi alm dødelige kan få fat i den ?
Er det låsen fra sub´en eller er det låsen fra Deep sea´en der er på den nye model ?
Da DSSD udkom i 2008 fik jeg min i begyndelsen af september mener jeg at huske.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Så små 6 mdr og købt hos AD ?
Jeps. Jeg tog fat i MC Mortensen umiddelbart efter Basel 2008 annonceringen.
Den 5 sept 2008 fik jeg min Deepsea. Det var en fed dag Icon_e_biggrin1

[url]"http://forums.timezone.com/index.php?t=msg&goto=3955454&rid=27444#msg_3955454" onclick="window.open(this.href);return false;">http://forums.timezone.com/index.php?t= ... sg_3955454[/url]

Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Hmm får helt lyst til deep sea'en igen , hvorfor solgte jeg den ?
Den jeg kører på nu er min tredie. Det har været et had/kærligheds forhold men den jeg har nu har nu holdt et par år. Fedt ur!
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
KlausM Skrev:Den jeg kører på nu er min tredie. Det har været et had/kærligheds forhold men den jeg har nu har nu holdt et par år. Fedt ur!
Mvh
Klaus

Hvorfor har det været et had/kærlighedsforhold?

Jack
Svar
Ligner den gamle alt for meget
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
KlausM Skrev:İmage
İmage
Ud fra de meget få billeder der er kommet ud kunne det godt se ud som om lænken er en anelse bredere på SD'en eller hornene en anelse smallere i forhold til GMT'en.
Nu har jeg selv en Sub C og DSSD og ser ikke kasse/lænke forskellen som et problem men husker hvor meget der blev skrevet om dette.
Mvh
Klaus

Kan det være de har kommet 21mm lænken fra Expl II på den nye SD?
MVH Jesper
Svar
Jeg tror hornene er gjort en anelse smallere.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)