Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Der vil altid være forskellige meninger og oplevelser hvilket er helt naturligt. Personligt vil andres oplevelser som denne ikke ændre min mening ifht. til en butik eller lign. idet jeg altid vil danne mig min egen mening om ting. Kenns oplevelser betyder at han formendtlig ikke kommer til at handle der fremadrettet hvilket er helt fair idet han ikke følte sig godt behandlet. Jeg er sikker på at folk sagtens kan "sortere" mellem det de læser, danne sig deres egen mening og basere deres beslutninger på den.
Er denne tråd ikke ved at have været hele vejen rundt? Som nævnt mange gange er dette forum beregnet til at dele oplevelser og ikke til lange debatter. Kenn (og mange andre) har givet deres besyv med, så måske vi kan lade den ligge herfra?
•
Svar: 273
Tråde: 33
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Normalt har jeg samme holdning som trådstarter og holder mig egentlig fra at offentliggøre mine oplevelser i den københavnske urverden da den er langt bagefter andre steder... Den behandling jeg har modtaget i Schweiz, England, Østrig, etc... Er af en helt anden verden.. Så vil gerne bakke op om at det generelt er en vis forudindtaget holdning blandt sælgere i KBH at hvis man ikke kommer ind i et ekstravagant outfit og er 40+ eller kineser, så har man ingen penge... Har oplevet dette i mange butikker og ikke kun hos ur forhandlere... Af den grund har jeg også valgt en del butikker fra da jeg simpelthen ikke gider bruge min tid der... Så kan det godt være at folk snakker om dårlige dage, og der skal to til en handel.. Men synes bare det er sjovt at jeg ikke har haft de samme oplevelser andre steder end i DK...
•
Svar: 7,823
Tråde: 363
Modtaget Likes: 2,356 i 1,337 svar
Givet Likes: 1,828
nicolaib Skrev:Normalt har jeg samme holdning som trådstarter og holder mig egentlig fra at offentliggøre mine oplevelser i den københavnske urverden da den er langt bagefter andre steder... Den behandling jeg har modtaget i Schweiz, England, Østrig, etc... Er af en helt anden verden.. Så vil gerne bakke op om at det generelt er en vis forudindtaget holdning blandt sælgere i KBH at hvis man ikke kommer ind i et ekstravagant outfit og er 40+ eller kineser, så har man ingen penge... Har oplevet dette i mange butikker og ikke kun hos ur forhandlere... Af den grund har jeg også valgt en del butikker fra da jeg simpelthen ikke gider bruge min tid der... Så kan det godt være at folk snakker om dårlige dage, og der skal to til en handel.. Men synes bare det er sjovt at jeg ikke har haft de samme oplevelser andre steder end i DK...
Elles syntes jeg at tråden bare viste at Kenn's farmor var en meget klog dame.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
•
Svar: 4,070
Tråde: 280
Modtaget Likes: 85 i 61 svar
Givet Likes: 298
Stensbjerg Skrev:Jeg vil aldrig have at kunden skal føle sig som "gæst" i butikken snarere tværtimod,
Føler han sig hjemme kommer han evt igen og sælger ( hvis det også er ejeren) kan beholde sit butik.
Man kan sagtens føle sig hjemme fordi man er gæst. Og kunden ER gæst, ingen tvivl om det.
•