Hjælp! - Bestemt type ur!
En ting har du da ret i: De der Tom Christensen ure er virkelig grimme Icon_e_biggrin1
Svar
Jeg har da fået masser af fisse på mine ure Icon_+1

Kvinder kan li magt, penge er magt, de rigtige ure udstråler penge og dermed magt = fisse

Skal I se billeder?
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Så så - nu tror jeg lige vi skal tilbage på den stuerene sti Icon_e_wink
Tilbage til urene............

Sendt via Tapatalk
Svar
KimT Skrev:Så så - nu tror jeg lige vi skal tilbage på den stuerene sti Icon_e_wink
Tilbage til urene............

arh, kan du passe dit arbejde og ikke tjekke indlæg Icon_mrgreen

undskylder for min high-jacking Icon_ok
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Divers?
Svar
Hej

Vil gerne starte med at undskylde på et par af mine ur sammensvorne her på siden for de lidt for latterlige svar de har givet dig.

Hvis du har været i Flensborg og butikken havde Rolex, så kan det næsten kun være hos Jurgensen, da de forhandler Rolex. Du kunne evt. sende dem en mail omkring det ur du har set. De er til at handle med og taler dansk.

Var det ikke der, ville jeg forsøge at finde butikken og kontakte dem, så du kan komme på sporet af det ur du søger.

Det er utrolig hvor meget der kan blive set ned til folk, som køber et ur som ikke har det rigtige navn og virkelig noget, som ikke klær et forum som dette, hvor der gerne skal være plads til alle.

Under mit lille GTG med Kim, ejer af dette site, fortalte jeg ham en lille historie omkring en ældre kollega jeg har. Her er historien:

Manden er over 60 og har aldrig gået med ur. De sidste mange mange år har han været ansat i skånejob, fordi han ikke kan bestride et almindeligt arbejde. Han kom den anden dag gående på Gammel Kongevej og kom der forbi Ravnkilde. De solgte Sector ure til 50 %. Da han står og kigger i vinduet, ikke for at se på et ur, men fordi urene stod i en flot opstilling, faldt han pludselig over et ur han syntes var lækkert. Han gik ind og købte uret, fik lænken tilpasset og gik glad ud på Gammel Kongevej igen. Jeg lagde med det samme mærke til det flotte ur han havde købt og det var dejligt at se hans glæde over endelig at have fundet et ur, som bare var ham. Han havde endda leget med stopuret og jeg fortalte ham hvad drejekransen var til.

Min kollega havde købt et ur til 1600 kr. Med safir glas og i en super lækker kvalitet.

Så det vigtige må være, at man kan lide det ur man går med, og ikke altid at skulle følge det hvad andre gerne vil presse en på.

At vise et billede af et guld Daytona til en som søger et ur til under 2000 kr. er i min verden meget dårlig stil og tale om Corn Flakes er direkte latterligt.

Jeg håber at man efterhånden lærer at fastholde trådene og undlader at kommentere hvis man alligevel ikke har noget klogt at bidrage med.

Slutteligt vil jeg gerne sige til trådstarteren, at hvis du nærmer dig det ur du søger, at du bare kan sende mig en PB, hvorefter jeg gerne vil hjælpe med råd og vejledning.

Og velkommen til!
Svar
Undskyld far Icon_flov
Svar
Kristofferj Skrev:Undskyld far Icon_flov

Du må gerne lave grin, men det klær bare ikke et forum som dette, at der svares som gik vi i børnehave.
Svar
@Torben - Du skal sku ikke undskylde på mine vejne!
Hvis du ikke mener at der er plads til lidt god gammeldags ironi, hvor man smider et ur til 1/4 mio op som forslag, et forslag som de fleste herinde ikke har råd til at bære, så er du en sur gammel mand!!!

//Berg
Svar
berg Skrev:@Torben - Du skal sku ikke undskylde på mine vejne!
Hvis du ikke mener at der er plads til lidt god gammeldags ironi, hvor man smider et ur til 1/4 mio op som forslag, et forslag som de fleste herinde ikke har råd til at bære, så er du en sur gammel mand!!!

Men det gjorde jeg nu alligevel.

Der må gerne være ironi, men hvis man alligevel ikke bidrager med noget konstruktiv, så synes jeg man skal lade den blive i tankerne. Og ja du har fanget at jeg er en gammel og bitter mand.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)