Tal mig fra det.....
Et spørgsmål mere (så nemt slipper i ikke Icon_lol ).

Flere siger "go for it" men hvad nu hvis det var på bekostning af Omega ST1?

Jeg ved ikke rigtig om jeg vil have så mange penge i ure som tidligere, hvilket betyder at både en supplering og en evt. udskiftning er med i overvejelserne. Jeg elsker Omega´et og har egentlig ikke forstillet mig at det skulle nogen vegne, men så alligevel??? Icon_head
Svar
Jeg ville gå efter FF ref. 5015. Så måttte man evt. Sige pyt med Speedmasteren.
Der er heldigvis mange muligheder.
JK
[-]
  • KimT
Svar
I øvrigt indeholder uret også et rigtig lækkert værk med et fornuftigt ry for stabilitet, holdbarhed og præcision 

- Caliber 1315 inhouse
- Silikone balance fjeder
- 18k sort guld rotor
- 3 fjederhuse med i alt 120 timer gangreserve
- Virkelig flot, men diskret finish.

İmage

İmage

İmage
Svar
(08-11-2018, 03:50 PM)jk Skrev: Jeg ville gå efter FF ref. 5015. Så måttte man evt. Sige pyt med Speedmasteren.
Der er heldigvis mange muligheder.
JK

Jeg finder 5015 lidt for bling til min smag med safir lynnetten og de polerede dele af kassen. Ref. 5000 (Bathyscaphe) er mere "diskret luksus" - noget som tiltaler mig.
Svar
(08-11-2018, 03:37 PM)KimT Skrev: Flere sige "go for it" men hvad nu hvis det var på bekostning af Omega ST1?

Fortrød du ikke, at du solgte en anden tidligere Speedy? Jeg ville ikke gøre det på bekostning af et ur, jeg var (så) glad for!

mvh Jens
[-]
  • KimT
Svar
Jeg har solgt mange ure, jeg gerne ville have igen Icon_lol

Spøg til side, så vil det nok være dumt at sælge ST1, da det virkelig er et fedt ur Icon_Up
[-]
  • Jens
Svar
Du har givet udtyk for din store glæde ved den Speedy. Du skal nok lige overveje et evt salg en ekstra gang.
Jeg vil dog sige at med BP'en får du et ur der er klasser over Speedmasteren og du får noget der ikke er stang vare.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
[-]
  • KimT, Stensbjerg
Svar
(08-11-2018, 06:55 PM)KlausM Skrev: Jeg vil dog sige at med BP'en får du et ur der er klasser over Speedmasteren og du får noget der ikke er stang vare.

Enig og det frister.
[-]
  • KlausM
Svar
Ville sige præcis det samme som Klaus  Icon_e_biggrin1
Nu kan det klares med et like  Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • KimT
Svar
At ligge de (fede) billeder op, og så samtidig sige det er flottere IRL, gør det umuligt at argumentere imod.
Lige som cykelsporten går meget op i tidligere bedrifter, legender, historiefortællinger.
Så syntes jeg at man kan trække mange paralleller til ure.
Derfor vil et sådan ur som du har fat i det, allerede fra start være foran på point :)
Eneste lille punkt jeg har er viserne som jeg ikke er helt afklaret med. Når det så er sagt, så er jeg sikker på jeg efter et par dage med uret på armen, ville have glemt alt om dem, og istedet have et dejligt smil på hver gang jeg kigger på det.
Skiven ser super fed ud!
Glæder mig til at se wristshots ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • KimT
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)