21-01-2017, 07:36 PM
|
Nye Jaeger LeCoultre Master Control
|
|
22-01-2017, 02:15 AM
Lidt skørt at forberede en udskiftelig del der gør at uret kan vise år 2300 til 2499. Den kommer jo aldrig i brug.
Mvh Klaus Mvh Klaus
04-03-2017, 01:18 PM
Jeg er blevet helt besat af date-versionen
04-03-2017, 01:47 PM
Jeg mener ikke forhandlerne har fået dem endnu. Og jeg har det i øvrigt på samme måde, bare med chrono'en.
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
04-03-2017, 01:50 PM
Har du forresten læst at det ikke er limiterede ure, men at de kun produceres i 2017 hvorefter de udgår?
Kilde: https://www.hodinkee.com/articles/jaeger...-the-wrist Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
05-03-2017, 01:02 PM
Nej, den var gået forbi min næse. Godt du siger set
Det gav lige lidt ekstra træng til at få det.
05-03-2017, 05:09 PM
Jeg kom forbi Ole Mathiesen, som ganske forventet ikke havde uret. Alle tre ekspedienter virkede i det hele taget meget overraskede over, at der var en model ved det navn. Jeg fik stukket en reklamebog i hånden, og så var det det
Jeg fik prøvet et Reverso, men det kan jeg vist ikke bære før om 30 år, fortalte min kæreste mig
13-03-2017, 07:46 PM
Nu hvor der er en tråd om JLC, kan det passe at det kun er JLC i Swiss der kan lave service på deres ure, her tænker jeg også på deres vintage mekaniske og deres mange quartz modeller ?
22-03-2017, 08:34 PM
Jeg synes de er super fede.
Jeg købte sidst år jlc master compressor moon som vel er i samme serie. Jeg har dog bare den udfordring at det ikke får armtid, vil tror jeg max har haft det på 10 dage, alligevel sidder jeg nu og drømmer om et af disse med hvis skive (mit eget er med sort skive) Jeg kan ikke finde ud af om det er for dresset, eller om det er fordi mit eget ikke er på lænke, eller om det er fordi jeg endnu ikke heeelt er klar på at gå med et dressur som hverdags ur. Det sagt, så tror jeg inderst inde at jeg glæder mig til den dag hvor lænke urene bliver lagt væk til fordel for disse super flotte dressure. |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|
Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)