Omega Planet Ocean
Det er naturligvis ikke urene, man kan bebrejde noget, men jeg har det nu heller ikke helt godt med at købe fra et firma som benytter "ambassadører". Og når så at der er tale om en romanfigur, bliver det kun værre. Og når denne figur oven i købet har ret til at dræbe, så vil jeg hellere være lidt skater med et G-Shock.
IMHO trækker det et agtværdigt firma som Omega ned. Rolex kunne jo ikke gøre for at Bond blot valgte et passende værktøj.
/
Kristen
/
[-]
  • TioMalo
Svar
(07-01-2016, 04:27 PM)Gert Skrev: Det der Planet Ocean, som i debatterer, ser ud til at være et helt fantastisk smukt og overlækkert ur i fantastisk kvalitet, som jeg ville elske at eje. Og så kan jeg lide navnet "Planet Ocean"  - jeg sejler faktisk (det er derfor, jeg kun har råd til Certinaer og Tissot'er).

Men for mig er der et kæmpeproblem med Omega. Og problemet er "James Bond"!

Måske er det, fordi jeg tilhører hippie-generationen, men James Bond er bare ikke en figur, som jeg ville "like", hvis jeg ellers var på Fjæs-bog. Jeg er en kæmpefan af Sean Connery som skuespiller, men James Bond? Nope..... Og de andre skuespillere, der har spillet Bond.... nope....

Det er på helt samme måde, som jeg ikke ville have en Tefal-stegepande, som der står "Jamie Oliver" på. Måske er det igen et spørgsmål om min fremskredne alder, men er Jamie Oliver ikke bare en forvokset teenager? Og hvorfor skal sådan en knægt blandes ind i mit valg af stegepander?

Jeg købte så godt nok en Jamie Oliver-stegepande forleden. Men det var fordi den var lokkemad hos Bilka, og jeg trængte virkelig meget til en ny. Mine jydske gener byder mig at slå til, hvis der er en god handel i farvandet.

Så hvis de en dag sætter et Bond-ur eller et Aldrin-ur på tilbud i Bilka, så kan det da heller ikke udelukkes, at jeg køber et Omega.

Fantastisk, Gert ! Så er jeg åbenbart ikke den eneste som ikke har facebook profil og ikke kan købe bestemte Omega modeller pga. den barnagtige J.Bond pjat. Eller, Jamie Oliver teflonpande for den sags skyld... (hvis jeg ikke brugte kun ubehandlede jernwok, som holder en menneskealder og hvor mad ikke brander fast  Icon_blink )

Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Er man et bedre menneske fordi man ikke har en facebook profil ?
Mvh Kim 
Svar
(07-01-2016, 09:30 PM)Avantismo Skrev: Er man et bedre menneske fordi man ikke har en facebook profil ?
No. But maybe a wiser one Icon_lol Icon_lol Icon_lol
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
(07-01-2016, 09:30 PM)Avantismo Skrev: Er man et bedre menneske fordi man ikke har en facebook profil ?

Det vil jeg ikke tro. Højest lidt mere reflekterende af slagsen som prøver at gennemskue konsekvenserne af de tilsyneladende harmløse tilbud, så som fjæsebogen.
Anbefalles: DR dokumentarfilm "Facebookistan".

Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Jeg er på facebook dagligt, elsker alle Bond skuespillerne og har et Omega.

Jeg er åbenbart helt ude og skide  Icon_lol

Ps. Jeg har kun solgt mit PO, fordi en anden urtosse ikke kunne leve uden det, og jeg har fundet noget andet spændende, som jeg vil prøve af.

Og herhjemme er pengetræet ikke i blomst  Icon_violin
Mvh Kim 
Svar
Du er et dårligt dårligt menneske Kim  Icon_e_biggrin1
Svar
(07-01-2016, 09:46 PM)Avantismo Skrev: Jeg er på facebook dagligt, elsker alle Bond skuespillerne og har et Omega.

Ps. Jeg har kun solgt mit PO, fordi en anden urtosse ikke kunne leve uden det, og jeg har fundet noget andet spændende, som jeg vil prøve af.

Og herhjemme er pengetræet ikke i blomst  Icon_violin
Yes you are in deep deep shit. Icon_lol Icon_lol Icon_lol Especially if you are in love with Pierce Brosnan and Roger Moore.
PS, Hanging is a slow death,i recomend a warm bath and a new razor blade.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
(07-01-2016, 09:46 PM)Avantismo Skrev: Jeg er på facebook dagligt, elsker alle Bond skuespillerne og har et Omega.

Overhovedet ikke! Samfundet har brug for ur-tosser, der vedkender sig den indre drengerøv, og ikke er bange for at lægge større eller mindre dele af deres privatliv ud til offentlig beskuelse. 

Du skal slet ikke tage ved lære af bornerte gamlinge (i.e. me ;-)
Svar
Hej igen, jeg har set mig lidt varm på dette. Hvad siger i til forhandleren og prisen ? Er det et godt ur til pengene ?

https://www.chrono24.dk/da/omega/seamast...ETCURR=DKK
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)