Hvis du kun måtte have 3 ure
(06-06-2015, 04:04 PM)jacobzimmer Skrev: Jeg kunne sagtens nøjes med de LÆKRE ure du har i dag Claus!

Det er jo en af de sjove ting ved denne øvelse - udover de våde drømme, så er det jo godt minde sig selv om at udgangspunktet ikke er helt skidt. 

Jeg har det også supersvært ved tanken om at dumpe nogle af de andre ure jeg har - også selvom de kunne hjælpe til med at 'nå næste niveau'. Men måske skulle man kaste sig ud i det....hmmm

Claus

Svar
Har det på samme måde.. Jeg kunne sagtens sælge de ure jeg har nu, også smide en smule mere og få det skide rolex. Men det ville bare ikke være det værd for mig ..
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Jeg vil meget nødig begrænse mig til tre ure, men hvis det skal være, så er dette mit valg:
IWC Portuguese Automatic 5001, AP RO 15300 og PP Calatrava ref. 3998.
JK
Svar
Den er svær. Ville nok beholde mit GMT 16710. No 2 ville være et Jaeger Le-Coultre Geophysic 1958 i stål. Mums.
No. 3 er der mange kandidater til men skulle jeg vælge efter dagens humør så ville jeg sige et Omega Dark Side of the Moon.

Sent from my iPad using Tapatalk

Svar
Som du selv er inde på, så har valg af ur nok meget med humøret at gøre Icon_lol
Svar
Klart nok er der mange forskellige ønskesedler, skabt af drømme og lidt realitetssans Icon_blink

Når jeg tænker på hvad der har givet mest glæde af de mange forskellige valg af ure, så er der især jagten på et nyt/brugt ur, der giver mig et kick, hvilket så holder sig i en længere eller kortere periode.

Jeg ville jo gerne sige stop med nogle få gode ure, men det lykkedes bare ikke og hvad der i går var drømme uret, så er det i morgen et springbræt til noget andet og om ikke andet, kommer det videre, da jagten stadig kører i baggrunden.

Nu har jeg jo fundet mit "drømmeur" Pam 243, hvilket ikke lige nu er klart til at komme videre, men hvor længe holder det denne gang....håber at der i stedet kommer flere Panerai ure i boksen.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Rolex sub, keramisk krans, ingen dato. Noget lækkert klassisk panerai på en vildt fed læderrem. Tudor fastrider på en canvas nato/ zulurrem. Det ville være en fed samling imo.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
(19-10-2015, 09:46 PM)Batman Skrev: Rolex sub, keramisk krans, ingen dato. Noget lækkert klassisk panerai på en vildt fed læderrem. Tudor fastrider på en canvas nato/ zulurrem. Det ville være en fed samling imo.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Enig! Også er den realistisk, det gør den endnu federe!
Svar
IWC ocean 2000, Rolex Daytona og

Et Bretling, Galaxy dameur, med min kæreste i Icon_smil
Rolex Cosmograph Daytona, rolesor
Omega Speedmaster, Racing
Omega Quatz Seamaster multifunction (g/s)
IWC Ocean 2000
IWC guld lommeur (arv)
Breitling Chrono Jetstream
Breitling Navitimer World (blå)
L&V guld lommeur (arv)
Patek Phillip Nautilus (g/s)

Svar
jacobzimmer, ja nemlig, bare de tre, så be´r jeg ikk om me´r Icon_smil
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)