1954 1. generations Valjoux 72 AOPA Navitimer . . . . ! !
Baun Skrev:Ikke for at rippe op i gamle tråde, men der er altså nogle af de "slagsmål" vi har haft herinde som ender ud med at man bliver væsentlig klogere - og det blev jeg i denne tråd:

<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.php?f=1&t=7830&hilit=navitimer" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=1&t=7830&hilit=navitimer</a><!-- l -->" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Nu håber jeg ikke jeg skaffer Krut B. problemer på halsen, for det fortjener han ikke, men stor respekt for viden og passion.

vh Baun

For dælen hvor skal jeg dog høre for mit indkøb af en "klassiker" Icon_e_wink .... det er absolut ikke første gang der er linket til den tråd, hvor stortset alle kloge ur vidende folk, synes det var OK at kalde det en klassiker, men vendte på en tallerken da Kurt kom på banen med sin enorme viden ud i Navitimers.... så vi var vist mange "lærde" urnørder der føjede ny viden til tik-tak'en inde bagved pandelapperne... tak for det Kurt... og en rigtig flot KLASSIKER du har støvet op der... fantastisk stykke historie, og go for it mht. viserne.
Mvh
Guru13

kan aldrig være sikker."
Svar
alsendk Skrev:Hej Baun.
Når jeg omtaler en nyere Navitimer som mit ønske ur, så er det kun udfra en klar forestilling om at en gammel af slagsen uværgelig vil koste kassen...og lidt til.Allan

Jeg håber så at det er dokumenteret at en fin gammel Vintage Navitimer ikke behøver at koste mere end en nyere brugt (snarere tværtimod) - men sansynligvis holder prisen bedre.

vh Baun
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)