20-09-2010, 02:33 PM
Jo men jeg ville ikke kunne være lige så glad som 1 eller 2 urs mand, som jeg er som mangeurs mand.
Jeg er gået vintage som nogen måske ved
og i en række valjoux 72, 22 og 23 som ex - får man urtroligt meget for pengene, og har råd til ret mange ure - i stedet for et inhouse AP og et Lange
Må jeg tage bil sammenligningen
Det ville være OK for mig at ha 1 Austin Healy - en MGB B, en oldsmobile 1938 og et par alfa sportsvogne fra 50'erne i garagen - måler sig godt op mod en enkelt BMW M5, nok også muligt prismæssigt - Men jeg er med på, at en Berlingo, en corolla en corsa og kia, nok ikke ville give samme kick.
(Og det er ikke at se ned på ejere af sådanne, jeg har haft masser alm. billilge velkørende biler, bare for lige at få en pendent til bilen, og vintage ure)
vh
Jeg er gået vintage som nogen måske ved
Må jeg tage bil sammenligningen
Det ville være OK for mig at ha 1 Austin Healy - en MGB B, en oldsmobile 1938 og et par alfa sportsvogne fra 50'erne i garagen - måler sig godt op mod en enkelt BMW M5, nok også muligt prismæssigt - Men jeg er med på, at en Berlingo, en corolla en corsa og kia, nok ikke ville give samme kick.
(Og det er ikke at se ned på ejere af sådanne, jeg har haft masser alm. billilge velkørende biler, bare for lige at få en pendent til bilen, og vintage ure)
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)