02-06-2010, 09:52 PM
alsendk Skrev:Jacob....you never walk alone........fodbold sang? Liverpool?
kan huske Jerry Marsden fra Jerry and the Pacemakers sang en sang med samme tittel...er det mon den samme? der er også en anden sang...jump..Brøndby..er der noget med favorit sange, følgendeet fodbold hold?
undskyld min uvidenhed på dette område.
Allan
Nu vil jeg ikke stjæle tråden men vil godt lige give dig et svar
Mange hold bruger en sang at løbe på banen til brøndby bruger Van Halens Jump.
Men med liverpool og you never walk alone er det nu noget ganske særligt det er den version du tænker på,og det startede med at tids hit blev spillet på Anfield før kick off og da sangen
var et stort hit i england blev den også spillet,fansene tog den til sig og sang den efterfølgene da den røg af hitlisten bla. fordi den fortæller meget godt hvordan ånden er i og omkring liverpool fc
sangen hang helt fast og blev klubens motto og sat ind i klubporten på Anfield,sangen spilles nu ved hver hjemmekamp før kick off som den eneste sang og så synger man med af fulde hals
(som ægte fan skal man kunne sang og melodi uden ad)
Jeg har selv haft glæde af at synge med 2 gange på Anfield med de små hår i nakken rejst og tårene løbende ned af kinderne begge gange,selv når jeg skriver dette bliver jeg meget meget rørt
sætter man sig ind i denne fantiske klub og dens historie vil man opdage det handler om meget andet end fodbold,og hvorfor den har en af verdens største fanskare
Jeg har været tilhænger af klubben i over 20 år,ord kan ikke beskrive mine følelser for den men mottoet siger det på mange måder rigtig godt
back on track
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)