Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Bjarne Skrev:Glæder mig at høre Jette
Også tak for handlen herfra, jeg håber du får lige så meget glæde af dit nye ur som du havde af dit tidligere.
Jeg har netop lavet en profil på trustpilot.dk for også at skabe tillid til mit firma for dem som ikke til dagligt er i "urverdenen" så jeg håber du vil brug et minut på en hurtig anmeldelse her også, på forhånd tak.
Se link; [url]"http://www.trustpilot.dk/review/www.mywatch.dk" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.trustpilot.dk/review/www.mywatch.dk[/url]" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja alle i ur-verdenen ved du er good guy - men du kan opsætte trustpilot så den er forbundet med dine handler og så kommer der FRA trust pilot en mail til din køber - hvis du indtaster købers mail, og det tager 2 sek (modsat mange andre anmeldelser) for køber lige at sige sin mening. Helt hvordan ved jeg ikke, men jeg ved jeg fra mange køb får en mail direkte fra trustpilot -
vh
•
Svar: 1,094
Tråde: 151
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Det må selv jeg kunne finde ud af John - jeg må sætte mig ned og kikke nærmere på det.
Tak for hint.
•
Svar: 242
Tråde: 20
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Har skam anmeldt på Trustpilot (da den kom op igen); bruger dog mandens profil dér, hvis du skulle undre dig over en ukendt kunde.
Omega: Seamaster 300, Seamaster Polaris Titane, De Ville Prestige, Constellation Chronometer Electronic/Roamer: MST401, Searock Automatic/Longines Automatic evidenza kronograf/Fortis Flieger Automatic/Zodiac Aerospace World Time Autom./Suunto Observer
•
Svar: 340
Tråde: 49
Har handlet med Bjarne et par gange, både køb og salg. Kan kun give ham "two thumbs up". 
Flinker fyr, meget troværdig og "all aroung good guy"
Med venlig hilsen
David.H aka "The big flipper"
Har jeg haft et ur i over en måned, er det nok det tætteste jeg kommer på en keeper
•
Og en tilfreds kunde - igen. Super service som sidst - og som sidst postale komplikationer. Pakken burde være ankommet i går, hvilket den også gjorde, jeg vidste det bare ikke. Posten havde bestemt sig til at lave flexlevering, som er helt fint med mig, men jeg ville nu have foretrukket en seddel i postkassen. Han havde placeret pakken foran en af bilerne, som ikke var ude at køre i går, så manden opdagede den helt tilfældigt her til morgen. Ringede og oplyste mig om den glædelige begivenhed, så kunne jeg sidde og nyde forventningens glæde i 12 timer(!).
Så nu sidder jeg her iført et Fortis Flieger Automatic i reduceret model og monteret på en hunderem. Min yndlingsbrugtursforhandler har nemlig på opfordring afmonteret lænken og leveret uret med Natorem - og tak for det, lænken er noget voldsom.
Er utroligt positivt overrasket over, så godt uret føles på håndleddet. Smukt er det også, og så har det en snert af springsekund, som er det eneste, jeg savner på de automatiske ure.
Det var også blevet lidt besværligt med vores ure placeret i løs vægt rundt omkring i huset, så jeg købte lige en urkasse med.
OG der er plads til flere.....
Omega: Seamaster 300, Seamaster Polaris Titane, De Ville Prestige, Constellation Chronometer Electronic/Roamer: MST401, Searock Automatic/Longines Automatic evidenza kronograf/Fortis Flieger Automatic/Zodiac Aerospace World Time Autom./Suunto Observer
•
Også tak herfra til både Jette & David for handlerne, og tak for de pæne ord.
Og Jette "hunderem"  - den var ny.
•
OK da - ny hundelufterrem, men en hunderem er det i alle tilfælde.
Havde uret på på arbejde i dag (var official på DKKs bakkeskue), hvor jeg normalt ville bære mit Seamaster quartz.
Rem og ur passer bare perfekt, og så går det i øvrigt korrekt. Passer på sekundet nu inden for et døgn.
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej Bjarne
Den med en hunderem kan nok tilskrives Baun, da han kalder en Natorem for en hunderem, og som bekendt er han meget glad for sine hunde, så der er jo intet negativt i det
MVH Peter
•
peter Skrev:Hej Bjarne
Den med en hunderem kan nok tilskrives Baun, da han kalder en Natorem for en hunderem, og som bekendt er han meget glad for sine hunde, så der er jo intet negativt i det
MVH Peter
Absolut heller ikke noget negativt herom fra min side af, jeg syntes faktisk at det var et rigtigt godt og hyggeligt udtryk, da ordet natorem let giver andre associationer
Og til Jette, håber i havde et godt skue, kan se på billederne at min "gamle race" Leonbergeren også var repræsenteret.
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Som altid, en fin handel med Bjarne til min fulde tilfredshed
Så mange tak herfra og jeg håber at vi kommer til at handle igen
•
|