"Clint Eastwood- Very tall"
Rigtig lækkert ur Henrik. Har du en folded guld oyster eller jubilee lænke til eller kun rem? Disse vintage guld sportsmodeller er sjældne, men tilsvarende lænker er endnu sjældnere Icon_e_sad Som regel slidt op desværre...

Den brune rem står nu også godt til uret Icon_cool Er der også guld lænke på kan det godt blive for bling bling...

/Mads
Svar
Hej Mads,

Har den originale Jubileelænke med datostempel fra 1969.

I øvrigt er det nu ikke ukorrekt at have en 1675/8 på rem. Ligesom med 626X/8 Daytona kunne GMT’en også fås fra fabrikken på rem + som du selv er inde på Jubilee og Oyster. Tror bare i sidste ende at både fabrikken og forhandlerne hellere ville sælge dem med lænke. Icon_e_wink

Mvh Henrik

İmage
Svar
Sad og ventede på at du postede den. Icon_smil

Henrik H Skrev:Men nipples kan vi godt li' Icon_razz

İmage
Svar
Tak for de gode billeder, nu kan jeg mærke at jeg også bliver nødt til at eje en nipple dial GMT. Eller en helguld Submariner. Eller en Guld stål nippledial Submariner. Eller...

Haha Icon_e_biggrin
Omega SMP 300
Rolex 5512
Rolex 1680
Rolex 1680/8 YG
AP 15300
Svar
Fornemmer jeg at guld er på vej ind i varmen efter mange års fanatisk fokus på stål hos samlere og urnørder?

Personligt finder jeg guld helt rigtigt til Dress ure - og helt forkert til tool ure, men smag og behag!

vh Baun
Svar
Larzovic Skrev:Tak for de gode billeder, nu kan jeg mærke at jeg også bliver nødt til at eje en nipple dial GMT. Eller en helguld Submariner. Eller en Guld stål nippledial Submariner. Eller...

Haha Icon_e_biggrin

Icon_e_biggrin - Eller også en Sub i helguld MED nippledial - der er to at vælge imellem Icon_e_wink

İmage
Svar
Pfff, den 1680 er super lækker! Er det dine begge to?? Icon_e_surprised
Omega SMP 300
Rolex 5512
Rolex 1680
Rolex 1680/8 YG
AP 15300
Svar
Larzovic Skrev:Pfff, den 1680 er super lækker! Er det dine begge to?? Icon_e_surprised

Synes at det er rart at have lidt forskellige farver at skifte imellem Icon_e_wink
Svar
Henrik H Skrev:
Larzovic Skrev:Tak for de gode billeder, nu kan jeg mærke at jeg også bliver nødt til at eje en nipple dial GMT. Eller en helguld Submariner. Eller en Guld stål nippledial Submariner. Eller...

Haha Icon_e_biggrin

Icon_e_biggrin - Eller også en Sub i helguld MED nippledial - der er to at vælge imellem Icon_e_wink

İmage

Icon_e_surprised Ikke så tit man ser sådan et guld udvalg af Rolex modeller... Flotte !
vh Hans Henrik
Svar
Hej Henrik H

Med de billeder af meget sjældne, sportsmodeller i helguld fra Rolex, bliver du jo næsten nødt til at vise dem frem, ved et fremtidigt urmøde, så jeg kan få lov til at mærke på dem, jeg er selv vild med de modeller som du viser, men jeg ejer dem desværre selv kun i stål. Icon_e_sad

MVh Peter
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)