Gave til Konen,hvilke?
CFO Skrev:Er du sikker på at din kone ikke vil blive gladest for det ur alle kvinder bliver gladest for Icon_mrgreen - nemlig det "lille" uden dato, i guld/stål m. jubilee lænke og dybblå skive...

Det ur giver ubetalelig streetcredit hos veninderne og grønne misundelige blikke fra alle andre kvinder.

Nå, da, da CFO, det var noget af et statement. Og det holder vel ikke helt i praksis! Når vi taler Rolex har jeg set alt fra det omtalte og til Daytona i hvidguld på kvinder, og min egen dejlige hustru bærer et midt-size Yachmaster i guld/stål. Hun kalder iøvrigt ovenstående ur for et kone-ur.

Nå, for lige at svare (ja, ja - lidt for sent!) på det oprindelige spørgsmål, så er her baggrunden for at min kone netop bærer det ur hun gør. Jeg ville netop også give hende et Rolex som gave, og havde selvfølgelig nogle ideér om, hvilket jeg forventede, at hun gerne ville have. Men i stedet for at købe det, besluttede jeg, at overraskelsen var, at vi på en almindelig bytur gik ind hos en forhandler, som jeg vidste ville have et godt udvalg, og så var hun selv med til at vælge. Det var ikke lige på dagen, men hun fik netop det ur, hun syntes bedst om. Og ja, jeg kunne godt have fundet det billigere grey-market eller som brugt, men det ville jeg netop ikke i denne situation.

/Bjørn.
Svar
bjorn_e58 Skrev:
CFO Skrev:Er du sikker på at din kone ikke vil blive gladest for det ur alle kvinder bliver gladest for Icon_mrgreen - nemlig det "lille" uden dato, i guld/stål m. jubilee lænke og dybblå skive...

Det ur giver ubetalelig streetcredit hos veninderne og grønne misundelige blikke fra alle andre kvinder.

Nå, da, da CFO, det var noget af et statement. Og det holder vel ikke helt i praksis! Når vi taler Rolex har jeg set alt fra det omtalte og til Daytona i hvidguld på kvinder, og min egen dejlige hustru bærer et midt-size Yachmaster i guld/stål. Hun kalder iøvrigt ovenstående ur for et kone-ur.

Nå, for lige at svare (ja, ja - lidt for sent!) på det oprindelige spørgsmål, så er her baggrunden for at min kone netop bærer det ur hun gør. Jeg ville netop også give hende et Rolex som gave, og havde selvfølgelig nogle ideér om, hvilket jeg forventede, at hun gerne ville have. Men i stedet for at købe det, besluttede jeg, at overraskelsen var, at vi på en almindelig bytur gik ind hos en forhandler, som jeg vidste ville have et godt udvalg, og så var hun selv med til at vælge. Det var ikke lige på dagen, men hun fik netop det ur, hun syntes bedst om. Og ja, jeg kunne godt have fundet det billigere grey-market eller som brugt, men det ville jeg netop ikke i denne situation.

/Bjørn.

Sjovt nok Bjørn...

sådan gjorde jeg/vi også for 5 år siden da jeg besluttede at Conni skulle have et lækkert ur. (det var før jeg kendte Peter Halse)

Vi tog på en bytur og fandt en velassoteret Omega forhandler. Conni valgte det ur hun bedst kunne lide. Jeg gav et bud på den, som blev accepteret.

Det var en særlig fornøjelse at gøre det sådan - og bagefter defilerede vi med den fine pose indeholdende box mv. hen på en pæn frokost restaurant og fik en frokost. Ikke en dag man lige glemmer.

Og det er sjovt nok stadig det, til dato, dyreste ur der er købt her i huset!

İmage

vh Baun
Svar
bjorn_e58 Skrev:Men i stedet for at købe det, besluttede jeg, at overraskelsen var, at vi på en almindelig bytur gik ind hos en forhandler, som jeg vidste ville have et godt udvalg, og så var hun selv med til at vælge. Det var ikke lige på dagen, men hun fik netop det ur, hun syntes bedst om. Og ja, jeg kunne godt have fundet det billigere grey-market eller som brugt, men det ville jeg netop ikke i denne situation./Bjørn.
Absolut også min måde. Jeg vover mig da ud i at købe ting til min kone, selv tøj, men samlet set, elsker de fleste kvinder (som mænd) jo generelt at stå og vælge og være med. Min kone skulle da også være FORBANDET sikker på at jeg ønskede mig et bestemt ur, for at komme med det. Tænk at komme med et GMT og jeg inderst inde helst ville ha milgaus f.eks. Samme sag for fruerne generelt, når det er smykker og andre dyrere ting. Man kan naturligvis få det billigere Grey - men goodbye til charmen, så lige der er det det ikke værd

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)