smykker
Det er noget af et par skønheder Hannover Icon_e_smile

Hvad er det for nogen?

Mvh.

Jakob
As time goes by...
Svar
Den hvid-skivede er anonym på skive (original) og kasse (som dog har nummer?) men maskinen er en Landeron 39 i meget smuk udførsel med del forgyldte dele.

Den sorte er en Fides kronograf med Valjoux 22 - begge i top fungerende stand.

I smykke afdelingen burde de måske ha været min stål Eterna kronograf Valjoux 22 - i stål med meget specielle horn og top original

İmage

Alle er vel fra 1938 sådan ca - hvis jeg lige husker ret, generelt uden stød sikring, så jeg slår ikke søm i med dem (hvordog også det når man kan bruge en hammer)

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
De er virkelig smukke - jeg har selv haft kig på noget lignende flere gange, men jeg har lovet mig selv ikke at slå til før jeg finder en der står Omega på Icon_e_smile

Mvh.

Jakob
As time goes by...
Svar
Elbæk Skrev:Apropos smykker:

İmage

Jeg fik dem her i posten i dag. Sterling sølv - og vintage. QXL er lige for tiden et skatkammer hvis man samler på vintage herresmykker - ofte betaler man ikke engang sølv-/guldværdien.

Jeg synes at de er KANON seje Icon_razz

Men, hvilket ur passer til mon til sådan et par?

Mvh.

Jakob

Tillykke med dem, Jakob. De er "kugle"

Hilsen
Hage
Svar
Ingen smykker til mig ud over det om håndleddet. Det må gerne være guld, men ikke for bling-bling. Stål/guld er ikke mig. Guldkæder, tusser og sænkede BMW´er lader jeg folk i Århus V om Icon_e_wink

Havde et AR ROO i rødguld med gummi rem på armen den anden dag og det spillede dog max Icon_cool

/Mads
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)