14-05-2008, 08:45 PM
Det er noget af et par skønheder Hannover
Hvad er det for nogen?
Mvh.
Jakob
Hvad er det for nogen?
Mvh.
Jakob
As time goes by...
smykker
|
14-05-2008, 08:45 PM
Det er noget af et par skønheder Hannover
Hvad er det for nogen? Mvh. Jakob As time goes by...
14-05-2008, 09:08 PM
Den hvid-skivede er anonym på skive (original) og kasse (som dog har nummer?) men maskinen er en Landeron 39 i meget smuk udførsel med del forgyldte dele.
Den sorte er en Fides kronograf med Valjoux 22 - begge i top fungerende stand. I smykke afdelingen burde de måske ha været min stål Eterna kronograf Valjoux 22 - i stål med meget specielle horn og top original Alle er vel fra 1938 sådan ca - hvis jeg lige husker ret, generelt uden stød sikring, så jeg slår ikke søm i med dem (hvordog også det når man kan bruge en hammer) vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
14-05-2008, 09:21 PM
De er virkelig smukke - jeg har selv haft kig på noget lignende flere gange, men jeg har lovet mig selv ikke at slå til før jeg finder en der står Omega på
Mvh. Jakob As time goes by...
15-05-2008, 03:00 PM
Elbæk Skrev:Apropos smykker: Tillykke med dem, Jakob. De er "kugle" Hilsen Hage
16-05-2008, 03:44 PM
Ingen smykker til mig ud over det om håndleddet. Det må gerne være guld, men ikke for bling-bling. Stål/guld er ikke mig. Guldkæder, tusser og sænkede BMW´er lader jeg folk i Århus V om
Havde et AR ROO i rødguld med gummi rem på armen den anden dag og det spillede dog max /Mads |
« Næst ældste | Næst nyeste »
|