Prisstigninger på schweiziske ure
Det ville ikke undre mig at Rolex lader deres ure stige med 10 %. Langt de fleste, som vil have et nyt Rolex betaler jo prisen, men desværre mindre ur for flere penge, men skulle forbrugeren spise hele stigningen, så skulle de måske betale 15 % mere.

Rent psykologisk er det jo et chock, men om 1 års tid vil jeg tro at kun få tænker over den store stigning. Den kommer jo så pludselig.
Svar
Lidt fra Berlingske...
[url]"http://www.business.dk/detailhandel/rystede-urmagere-valfarter-til-schweiz-efter-valutachok" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.business.dk/detailhandel/rys ... valutachok[/url]
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Det går godt for Klarlund.... " Vi har ure i millionklassen som vi sælger et par tusind af om året"...... Aaaaaarh mon dog?????
Svar
Jeg er sikker på, at vi vil se mærker, som hæver priserne langt mere end Cartier.

Som jeg gættede på tidligere, holder i hvert Richemont-gruppens flagskib lidt igen efter gruppens dårlige salgstal i tredie kvartal af 2014.

JK
Svar
Hvor hurtigt slår disse prisstigninger igennem hos de danske forhandlere af brugte ure, Livets, CT, mywatch, chrono, finetime, topwatch? Icon_thinking
Svar
Daniel Skrev:Hvor hurtigt slår disse prisstigninger igennem hos de danske forhandlere af brugte ure, Livets, CT, mywatch, chrono, finetime, topwatch? Icon_thinking
Mener at Mads (timetowatch.dk) for et par år siden sagde, at brugt udgaverne af de nuværende forhandlede ure, var en 3 måneder efter, men at de nok ikke steg mere end ca. halvdelen af prisstigningsprocenten...
Simon Hedegaard
Svar
Hej alle,

Det virker som om alle er ved at tage en dyb indånding og holder vejret. Urværket har fjernet rabatter på Rolex og Urhandleren.dk kan ikke garantere priserne (se hjemmesiden).
er der ved at ske noget?

Rolex 114060 classic
Svar
Tænker at det er en meget normal reaktion på det ukendte, bliver spændende at se hvad det ender med Icon_e_wink
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Jeg fik stort set ryddet lageret af nye Rolex ure på to dage Icon_e_surprised Så får jeg flere nye ure hjem får prisen allerede nu et hug opad. Af to årsager: Den ene er at efterspørgslen er eksploderet efter disse varslende prisstigninger og den anden at jeg forventer selv at skulle betale mere hos mine leverandører.

Så prisstigningerne på de nye Rolex ure som sælges grey market er en realitet...

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
TimeToWatch.dk Skrev:Jeg fik stort set ryddet lageret af nye Rolex ure på to dage Icon_e_surprised Så får jeg flere nye ure hjem får prisen allerede nu et hug opad. Af to årsager: Den ene er at efterspørgslen er eksploderet efter disse varslende prisstigninger og den anden at jeg forventer selv at skulle betale mere hos mine leverandører.

Så prisstigningerne på de nye Rolex ure som sælges grey market er en realitet...

/Mads

Ja det er gået stærkt med de nye ref. Der er så vidt jeg kan se stort set ingen stål sub til salg pt ved grey forhandlerne.

Men spændende at se hvornår vi kender de konkrete prisstigninger og hvornår det slår igennem på de ældre ref.

Men generelt en nitte ... priserne var i forvejen kommet godt op på Rolex, specielt efter de nye modeller blev introduceret Icon_e_sad

Specielt SD 116600 har jeg svært ved at se til en pris godt over 70 k .
vh Hans Henrik
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)