Obris Morgan Pradata
Det ser altså godt ud...
Har haft uret på hele dagen og mit primære kritikpunkt er helt klart lunetten/bezel - den er bare ikke stram nok Icon_e_wink
... Men nu sidder den altså også umanerligt godt fast på mit Helson...
Mvh Ole

Seiko PMMM (skx171 MOD)
Magrette Moana Pacific Diver Pro All Black
Orient Pro Sat Diver 300m
Helson Sharkdiver 42 Black

Helson Sharkdiver 42 Brass
Svar
En lille update - nu har jeg haft uret på nogle dage og jeg bliver faktisk mere og mere glad for det! Lunetten er ikke så tight som jeg er vant til, men den fungerer faktisk meget fint. Der er lidt issues med coatingen på lænken, som til gengæld har vist sig at være super behagelig. Hvorom alting er - så er jeg faktisk blevet så glad for uret at jeg har fået bestilt en læderrem (sort, ikke noget spændende) og ovenikøbet kraftigt overvejer om ikke en ægte isofrane skulle prøves af Icon_e_wink selv om det kan virke som lidt overkill at montere en rem der koster det halve af uret den skal sidde på... =)
Mvh Ole

Seiko PMMM (skx171 MOD)

Svar
obp666 Skrev:En lille update - nu har jeg haft uret på nogle dage og jeg bliver faktisk mere og mere glad for det! Lunetten er ikke så tight som jeg er vant til, men den fungerer faktisk meget fint. Der er lidt issues med coatingen på lænken, som til gengæld har vist sig at være super behagelig. Hvorom alting er - så er jeg faktisk blevet så glad for uret at jeg har fået bestilt en læderrem (sort, ikke noget spændende) og ovenikøbet kraftigt overvejer om ikke en ægte isofrane skulle prøves af Icon_e_wink selv om det kan virke som lidt overkill at montere en rem der koster det halve af uret den skal sidde på... =)

Jamen jeg vil da også give mit besyv med Icon_e_smile

Jeg har også haft uret på de seneste par dage, og det vokser virkelig på mig. Javel, lynetten kunne klikke bedre, men den er fin tigh og slet ikke løs på min. Den aligner OK til skiven, uden at det er 100% nøjagtigt. Resten af selve uret er faktisk ganske fornuftigt bygget. Forarbejdningen er helt og aldeles OK, og finishen ligeså. Jeg synes stadig at den medfølgende lænke er lidt cheap, specielt end links.

Det retter en fornuftig læderrem dog op på, og jeg synes faktisk at uret er fedt! Icon_e_biggrin1

Til 1.550 kr med fragt via UPS, forstår jeg slet ikke at det er muligt med de specs. Et automatisk kvalitets urværk, safirglas, 300M og heliumventil. Jeg vil i hvert fald ikke forlange mere, og uret er glimrende som daglig beater. Det går endvidere til det meste tøj.

Alt i alt er jeg super tilfreds Icon_e_smile

Beklager følgende iPhone-billeder Icon_e_smile

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
JS Watch Islandus
Victorinox Alpnach Special Edition
Panerai PAM 312
Oris Aquis Depth Gauge
Svar
Til 1.550 kr med fragt via UPS, forstår jeg slet ikke at det er muligt med de specs. Et automatisk kvalitets urværk, safirglas, 300M og heliumventil. Jeg vil i hvert fald ikke forlange mere, og uret er glimrende som daglig beater. Det går endvidere til det meste tøj.

Alt i alt er jeg super tilfreds Icon_e_smile

Jeg er helt enig! Man skal lige huske den ufattelige lave pris Icon_e_smile
Mvh Ole

Seiko PMMM (skx171 MOD)

Svar
Ok - jeg er så ikke en ørn til at "quote" Icon_e_smile
Mvh Ole

Seiko PMMM (skx171 MOD)

Svar
Dejligt med et ærligt review Icon_razz
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)