Rolex image
AL2O3 Skrev:
guru1313 Skrev:
Citat: Ham den smarte på cafeen virker jo ikke smart, rig og succesfuld pga. af et Rolex ur. Han er jo nødt til at have dyre sko, tøj briller etc. og han venter nok ikke på linje 250S når han skal hjem fra amager torv. Han har sikkert valgt det ur der passer prismæssigt til ALLE de andre ting han har og fred være med det.

Helt forkert IMO.... jeg har set mange der har et dyrt ur, you name it, der absolut ikke har beklædning eller andre accessories der skulle matche prismæssigt! Fordi man går op i ure er det ikke ensbetydende med, at resten macther.... jow, for ham der vil flashe sit ur og så er det jo ikke kun uret han vil flashe... Icon_e_wink

Helt forkert siger du? Det vil sige at du mener, at har man et Rolex ur er man succesfuld? Eller læser du kun hver anden linje?

Ja, det gjorde jeg vist Icon_flov
Sorry.
Never argue with an idiot. 
They will only bring you down to their level and beat you with experience
Svar
guru1313 Skrev:Ja, det gjorde jeg vist Icon_flov
Sorry.

No prob. Vi er jo enige Icon_e_biggrin1
Svar
Jeg var forleden til et arrangement hos Paustian i Aarhus, hvor Klarlund (Ronnie, Lars og Stig) var med og præsenterede nogle ure. Her var det faktisk sjovt at se hvilke ure folk bar. Der var forsvindende få Rolex, men derimod mange Panerais og IWC'er. Desuden Omega, AP og et par Breitlings. De helt unge havde div. mærkevareure på som CK. Mit indtryk er at Rolex ikke længere er helt så "se mig" agtig som det har været. Flertallet af de Rolex jeg sælger er ikke til disse smart ass typer. 95 % af køberne af Rolex ure er helt alm. mennesker med hang til god kvalitet. De køber uret for deres egen skyld og ikke for flash effekten.

Vi kender alle typen der skal have et dyrt ur for show-off skyld, og ikke helt har midlerne til at købe det. Vi kalder dem "juice-pressere" (I må selv regne ud hvorfor Icon_e_wink ) . Disse typer har dog mere en tendens til at vindues-shoppe frem for at købe. Jeg er helt enig i at hvis man vil "ligne en mio" og afspejle succes, er der langt billigere måder end at gøre det på end at købe et dyrt ur. Bla. Iphone, Canada Goose jakke, dyre sneaks og div. andre logo-brands, der ses på afstand frem for et ur. Det er forsvindende få der bruger 30-50 k på et ur blot for at spille smart. Jeg kan kun huske ét tilfælde, hvor jeg har solgt et ur hvor formålet var dette, og køber gav udtryk for at det skulle uret afspejle.

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
Man har ikke nødvendigvis succes, fordi man har et Rolex.
Man kan også have succes, uden at have et Rolex.
Men man FØLER man har succes, når man har sit Rolex på! Icon_cool
İmage
Ups - forkert billede Icon_e_surprised
/
Kristen
Svar
Prøver lige igen, dette var hvad jeg skrev omkring guld og succes, intet omkring Rolex, men derimod folks trang til at vise omverdenen deres succes Icon_e_wink

:læs: Der findes jo heldigvis mange forskellige mennesker, og ind i mellem dem som har masser af guld og succes, uden nogen trang til at flashe det til omverdenen Icon_e_wink
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Jeg solgte et af mine gamle subs (16610) til en fyr på Sjælland... Det sidste han spurgte mig om inden han gik var

"-hvor tit skal jeg skifte batteri?"

Så kan i selv regne jer frem til købsmotivet for denne herre...
Jeg vil godt lægge hovedet på blokken og påstå at denne type købere findes der mange af hos Rolex... Netop fordi det er et brand som alle kender og det er et brand som for de fleste udstråler $$$...

Det eneste dette vidner om er, at Rolex er fucking skarpe til marketingdisciplinen!

//Berg
Svar
berg Skrev:Jeg solgte et af mine gamle subs (16610) til en fyr på Sjælland... Det sidste han spurgte mig om inden han gik var

"-hvor tit skal jeg skifte batteri?"

Så kan i selv regne jer frem til købsmotivet for denne herre...
Jeg vil godt lægge hovedet på blokken og påstå at denne type købere findes der mange af hos Rolex... Netop fordi det er et brand som alle kender og det er et brand som for de fleste udstråler $$$...

Det eneste dette vidner om er, at Rolex er fucking skarpe til marketingdisciplinen!

Icon_+1
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Citat:
Omega er dog det i Kina som masserne opfatter som "verdens bedste ur".

Vh. John

Det var jeg ikke klar over, hvor har du den oplysning fra?
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
Det er ihvertfald mange mennesker der i så fald er tale om,
Så der er grobund for at Omega kan sælge en hulens masse ure på det marked. Icon_e_wink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Citat:Det var jeg ikke klar over, hvor har du den oplysning fra?
Fra flere herboende mainland-kinesere, jeg kender og flere magasin- og blogartikler om den kinesiske urmarked.
MEN, Hong Kong kinesere er 100% for Rolex.

Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)