Tudor 79280 i Danmark?
gmt-geek Skrev:
KlausM Skrev:Jon, det kommer an på om man er til ref 94xxx og de fleste 71xxx med "T SWISS T" skiver eller om man er til de nyere "T SWISS MADE T" der sidder på ref 72xxx.
Personligt er jeg til plexi udgaverne og de "gamle" skiver og uden "Oyster Date".
Mvh
Klaus

true - men der findes "T swiss made T" skiver på ref 71xxx uden sort dato firkant med oysterdate på skiven...

vh. jon
Korrekt men det er så først efter B5xx serienummer mener jeg det er.
Faktisk er de sorte "T SWISS MADE T" skiver blanke hvilket er flottere end den mat grå farve de ældre skiver har.

@Kim. En Tudor Chrono (plexi Icon_e_wink ) er som Jon også er inde på undervurderet. Det er et meget flot ur til rimelige penge.

Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Så vidt jeg kan se er det en 79180 og det passer også med at det er fra start halvfemserne.

Prisen var 16.000 kr. Som sagt glemte jeg at hører om der var boks og papirer med.

Tudor Heritage Chrono Blue (70330B)
Tudor Pelagos (25500TN)
Revue Thommen Moon Phase (16066.2537)
Certina DS Podium
Svar
Rune B Skrev:Så vidt jeg kan se er det en 79180 og det passer også med at det er fra start halvfemserne.

Prisen var 16.000 kr. Som sagt glemte jeg at hører om der var boks og papirer med.

uden selv. at vide det så tror jeg næppe b/p er med til den pris!

som du selv skriver tidligere er standen heller ikke super...

kan du leve med standen er det jo fint ellers er mit råd - tålmodighed og måske 5k mere for et ok godt eks.!

mit bud er at du ikke kommer under 25k for et for flot komplet eks.!

vh. jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
Det kan godt være at jeg skal væbne mig med tålmodighed. Jeg synes dog ikke standen er direkte dårlig på uret.

Det der gør at jeg ikke er helt oppe at ringe over uret er skiven. Standen er ikke her som jeg vil have det og så er den hvid. Jeg vil gerne have en sølv eller champagne.

Tudor Pelagos (25500TN)
Certina DS Podium
Svar
Hej Rune.
Er du sikker på at den er hvid og ikke sølv den skive?
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
På sensommer / efteråret 2013 var der her, under "Køb & Salg", en 79180 med P&B + alt andet tilhørende til salg.
Sølvfarvet skive, klokken var fra primo 90´ne. Jeg så uret aldrig live, men i flg. de ret mange billeder var standen OK, absolut ikke skampoleret.
Og prisen var rimmeligt - hvad det helt præcist var husker jeg ikke mere, men hvis den ikke var 17, så var den 18K.
Uret var til salg et - par måneder hvis ikke lidt længre.
Sælgeren var en kendt bruger herfra.
Husker sagen pga. at jeg ville selv købe klokken men - as usual - var lige nøjaktigt en dag eller to for sent... Ævvv!

Men er man parat til at smide 23 - 25K på bordet, ville jeg tro at der ikke er nævneværdig ventetid (Chrono24)... Icon_e_wink

Cheers - John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
KlausM Skrev:Hej Rune.
Er du sikker på at den er hvid og ikke sølv den skive?
Mvh
Klaus

Den var helt sikkert hvid lignede en af dem fra 79280, men er ret sikker på at det var en 79180 pga krone, kasse og lænke.

Tudor Pelagos (25500TN)
Certina DS Podium
Svar
TioMalo Skrev:På sensommer / efteråret 2013 var der her, under "Køb & Salg", en 79180 med P&B + alt andet tilhørende til salg.
Sølvfarvet skive, klokken var fra primo 90´ne. Jeg så uret aldrig live, men i flg. de ret mange billeder var standen OK, absolut ikke skampoleret.
Og prisen var rimmeligt - hvad det helt præcist var husker jeg ikke mere, men hvis den ikke var 17, så var den 18K.
Uret var til salg et - par måneder hvis ikke lidt længre.
Sælgeren var en kendt bruger herfra.
Husker sagen pga. at jeg ville selv købe klokken men - as usual - var lige nøjaktigt en dag eller to for sent... Ævvv!

Men er man parat til at smide 23 - 25K på bordet, ville jeg tro at der ikke er nævneværdig ventetid (Chrono24)... Icon_e_wink

Cheers - John

Det lyder som den jeg skal have :) Og mht Chrono24 så har jeg skrevet til 4 forhandlere i prislejet 2.750 - 3.500 EUR - uden svar :(

Tudor Pelagos (25500TN)
Certina DS Podium
Svar
Hej Rune

Jeg har ligesom dig forelsket mig i en Bog Block - Super fedt ur synes jeg!!! Specielt når man ikke inden for nærmeste fremtid har udsigt til et Rolex 6263 Icon_e_surprised Icon_drool

Jeg har lige smidt dig en PM omkring en 79180, jeg selv kiggede lidt på, inden jeg i går endte med at sende penge afsted efter en 79160.

God jagt!
/ JH
Svar
Husk nu billeder JH Icon_e_biggrin1
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)