Hvis man ikke har noget godt at sige...
Hvorfor skal min kritik være i pb ?
Når din kritik af diverse er offentlig ?

Det er da mega dobbeltmorale.
Svar
klokur Skrev:Hvorfor skal min kritik være i pb ?
Når din kritik af diverse er offentlig ?

Det er da mega dobbeltmorale.

Vi tager den lige i pb Icon_e_smile
Svar
Gab.
Svar
Personligt er jeg helt og aldeles på linje med Kenn i denne sag. Alt det med at "man skal give folk en chance til", synes jeg er noget forbasket vås i denne sammenhæng. Butikken (som i dette tilfælde er Franz Jaeger & Me) burde være tilstrækkeligt professionel til, at ingen får den oplevelse, som Kenn har haft, så det handler slet ikke om, hvorvidt man "har en dum dag" eller ej. Nej, det som det ene og alene handler om, er, at man er bevidst om, at man er i et servicefag, hvor dem som man er til for og lever af - altså kunderne (både de købende og de osende) - skal have en GOD oplevelse hver eneste gang, de sætter deres ben i ens butik.
Venligst
Rasmus

"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
Nu er tråden ved at blive afsporet.......

At en føler han har haft en skidt oplevelse og skriver det herinde skal ikke starte en debat i denne stil, hvor personlige angreb af andre på kryds og tværs bliver en del af det. Har man en personlig skidt (eller god) oplevelse i en handelssituation med personer eller forhandlere, kan man skrive om det og så er den ikke længere. Referenceforummet er netop til at beskrive handels/serviceoplevelser og ikke til kritik af hvad andre skriver. Har man en dårlig handelsoplevelse med nogen er man velkommen til at beskrive hvad der gik galt i en seperat tråd, men generel kritik af måden andre skriver på hører ikke til her. Hvilket også står beskrevet i oversigten for dette forum
Citat:Erfaringer med handler, service eller spørgsmål vedr. referencer på sælgere.
Hvis tråden fortsætter ud af denne "sidevej" er jeg nød til at stoppe den - så tilbage på sporet.
Fortsat god aften.
Svar
Skær den ind til benet og og bevæg dig rundt i den grumsede danske ur andedam efter dine egne erfaringer
Og informationer fra folk du stoler på Kenn thats the only way,
det gør jeg, og derfor er der folk jeg ikke kunne drømme om at handle med Selvom mange andre ser dem som good guys

At lægge mine holdninger ud herinde ville ikke skabe noget positivt og så er jeg også tilhænger af dit motto,
Så jeg holder dem for mig selv men hvis folk spørg (og heldigvis sker det da) ja så får de mine erfaringer
I en helt ærlig tone om hvem jeg mener de kan handle med og hvem de skal holde sig fra,
Og jeg oplever sjovt nok tit at under 2 øjne er mange enige i mine synspunkter.

Syntes også det er helt fino du lægger historien ud herinde Jeg ville heller aldrig lægge en øre i den butik,
det der er vist her er så ekstrem dårlig salgsarbejde at det aldrig Skal belønnes med et salg.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Ralle Skrev:Personligt er jeg helt og aldeles på linje med Kenn i denne sag. Alt det med at "man skal give folk en chance til", synes jeg er noget forbasket vås i denne sammenhæng. Butikken (som i dette tilfælde er Franz Jaeger & Me) burde være tilstrækkeligt professionel til, at ingen får den oplevelse, som Kenn har haft, så det handler slet ikke om, hvorvidt man "har en dum dag" eller ej. Nej, det som det ene og alene handler om, er, at man er bevidst om, at man er i et servicefag, hvor dem som man er til for og lever af - altså kunderne (både de købende og de osende) - skal have en GOD oplevelse hver eneste gang, de sætter deres ben i ens butik.
ALLE kan komme skævt ind på en kunde. Det er bestemt også sket for mig. Selvfølgelig mister man en kunde i ny og næ. Jeg tror det er umuligt at udtale sig som du gør når du ingen erfaring har med professionelt salg.

JEG giver altid folk en chance til. At Kenn ikke sætter sine ben der igen er selvfølgelig hans valg, men hans erfaring ville ikke afskrække mig fra at handle hos Franz Jæger & Me. Var der gentagne tråde som denne med kritik af pågældende firma ville det gøre mere indtryk.

Når der engang kommer en dårlig kritik af CT-Watches (og det gør der nok engang) ville jeg da være ked af at ALLE herinde så stoppede med at handle med mig. I bund og grund handler det om forventninger og kemi imellem sælger og kunde.

Disse tråde med kritik og ros er meget vigtige. Men en enkelt dårlig oplevelse påvirker ikke mig.
Svar
Claus Tukjær Skrev:
Ralle Skrev:Personligt er jeg helt og aldeles på linje med Kenn i denne sag. Alt det med at "man skal give folk en chance til", synes jeg er noget forbasket vås i denne sammenhæng. Butikken (som i dette tilfælde er Franz Jaeger & Me) burde være tilstrækkeligt professionel til, at ingen får den oplevelse, som Kenn har haft, så det handler slet ikke om, hvorvidt man "har en dum dag" eller ej. Nej, det som det ene og alene handler om, er, at man er bevidst om, at man er i et servicefag, hvor dem som man er til for og lever af - altså kunderne (både de købende og de osende) - skal have en GOD oplevelse hver eneste gang, de sætter deres ben i ens butik.
ALLE kan komme skævt ind på en kunde. Det er bestemt også sket for mig. Selvfølgelig mister man en kunde i ny og næ. Jeg tror det er umuligt at udtale sig som du gør når du ingen erfaring har med professionelt salg.

JEG giver altid folk en chance til. At Kenn ikke sætter sine ben der igen er selvfølgelig hans valg, men hans erfaring ville ikke afskrække mig fra at handle hos Franz Jæger & Me. Var der gentagne tråde som denne med kritik af pågældende firma ville det gøre mere indtryk.

Når der engang kommer en dårlig kritik af CT-Watches (og det gør der nok engang) ville jeg da være ked af at ALLE herinde så stoppede med at handle med mig. I bund og grund handler det om forventninger og kemi imellem sælger og kunde.

Disse tråde med kritik og ros er meget vigtige. Men en enkelt dårlig oplevelse påvirker ikke mig.

Jeg vil nu mene, at jeg sagtens kan udtale mig sagligt, selvom jeg ikke har en lang karriere som sælger bag mig, da det handler om menneskelige værdier Icon_e_wink

I øvrigt har jeg tilfældigvis selv besøgt Franz Jager & Me et par gange eller tre i tidens løb, og præcist ligesom Kenn er jeg også (HVER gang) blevet mødt med en underlig arrogance og ligegyldighed, så Franz har åbenbart mange "dumme dage".
Venligst
Rasmus

"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
Jeg havde ofte kigget på hjemmesiden, så jeg glædede mig næsten til at besøge butikken en dag sidst på sommeren.
Det var dejligt vejr, så indehaveren nød vejret uden for sin butik. Han havde tilsyneladende ikke megen lyst til at komme med inden for, så det kom jeg ikke.
Lidt længere henne ad gaden oppe mod Kongens Nytorv ver der en sjov rammebutik, hvor jeg fik en hyggelig snak med indehaveren og købte nogle postkort af den kendte plakatkunstner Ib Antoni. Så det blev alligevel en god oplevelse at komme i gaden!
/
Kristen

PS
Nogle gange har man kun en chance!!
Svar
Salg handler om at kunne aflæse de mennesker man står foran,
Samt at give dem en service som de opfatter som kompetent og venlig.

Uanset hvordan man så ellers har det på den ene eller anden måde,
Ændre det ikke på at står du derude på gulvet så skal du kunne levere varen længere er den ikke.

Jeg er sådan set enig i at man skal tilgive folk,
Men her gå den ikke da Kenn har følt sig tilsidesat og at hans penge ikke havde værdi.

Uanset hvad manden i butikken har ment,
Så er det dette kunden har oplevet og det er det alene der tæller.

Jeg tror ikke man salgs mæssigt kan lave større selvmål end der er lavet her,
Derfor har jeg fuld forståelse for at Kenn vælger at ligge sine penge et andet sted.

Så skal det måske med uden at det er nogen undskyldning,
At det med at være god til at sælge sammen med det som kan læres også handler meget om medfødte evner,
Og der er meget meget langt i mellem rigtig gode sælgere i den danske detail handel.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)