Der er flere ure på ønskelisten, som alt andet lige også er økonomisk opnåelige indenforben overskuelig fremtid:
Opgradering af den nuværende PO 45,5 med cal 2500 (D) til den nye med cal 8500. Måske ikke det, der ligger højest på ønskelisten, da det i nogen udstrækning "bare er et ur magen til det man har".... - og så alligevel ikke

Den PO jeg har nu er med sort lunette og hvide tal, men ved en opgradering kunne jeg godt fristes af den lidt mere "sprælske" med orange tal.
Et Anonimo Sailor Diver (ref 1989 som den CT Watches har til salg). Et ur der ville være et fint "fritidsur" for mit vedkommende - kunne være rart at skifte lidt rundt mellem PO og noget andet.
I den lidt dyrere ende kunne et IWC Ingenieur være sjovt at prøve - kunne være opnåelig i en velholdt brugt udgave, hvis jeg evt samtidig solgte mit PO - men PO'en er jeg rigtig glad for, så det ligger ikke lige til højrebenet.
Endeligt et Dornblüth 99.1 - har været meget fascineret af dette ur siden MichaelSC postede billede af sit tilbage i foråret 2012 - vil også kræve lidt mere opsparing, men på den anden side er der omkring 10 mdr leveringstid på uret, så det giver også lidt tid til at få skrabet lidt mere sammen :-)
Har dog næsten lige købt en dress chrono, så den værste trang til et nyt ur er stillet for en stund, men lidt trist kun at have 3 ure (og et quartz "have-ur") i en boks med plads til 6 ure.....
Sent from my iPad using Tapatalk HD