15-11-2012, 01:19 AM
Claus Tukjær Skrev:Ja det tror jeg man kan glemme med mindre de tager det på konduite og venlighedskontoen og lige har trykprøvet. Var kronen skruet ind? - trak man det ved fejl op ude i vandet - (og med kronografer, aktiverede man trykknapper) - og hvad ved jeg.Sociologen Skrev:Gad vide hvordan "den vil holde i retten", hvis man svømmer med sit 150k AP, som så tager vand i, og skal gennem en dyr reparation?God fornøjelse med at bevise at det ikke er en brugerfejl/selvforskyldt fejl..... Har man glemt at skrue kronen ind - heliumventilen (manuel) ?
Jeg har dykket en del, og desværre også ind imellem moret mig med at tage lidt vintage ud - ikke til flaskedykning, men sjov i havet - og jeg har mistet 3 ure på kontoen, selv om de året inden holdt helt tætte.
Det ene lagde jeg til tørre - dukkede bare lidt - på en radiator, men saltvand og urværker har det med at gå i forbindelse, så NO GO (holdt for sjov skyld øje med skive og visere et år efter - det var godt nok tørt og stod helt bumstille - men himmel hvor så det ud.
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)