Jeg får tit af vide at jeg er fordømmende og det er jeg helt sikkert også til tider,men jeg hylder den frie ret til at være forskellig,
dog mener jeg at uanset hvad vi siger så tænker vi altid et eller andet om de mennesker vi møder i livet,
bla. ud fra hvordan de er klædt og feks. hvad de køre i/på
Jeg siger heller ikke man skal blive kedelig og grå når man rammer 30 og du skal da gå i hvad du lyster og finder behageligt Torben
der er da intet i vejen med at gå i farverigt tøj,og man kan sagtens finde noget der ikke er kedeligt men stadigvæk passer til ens alder og person.
jeg mener bare ikke man skal gå i noget kun for at vise "se hvad jeg tør gå i,se hvor modig jeg er".
Elton John har faktisk udtalt at hans periode med alt det skøre tøj faktisk var for at vise se hvad jeg tør,se hvor modig jeg er
men som han sagde det hjalp ham på ingen måde.
Jeg indrømmer da gerne jeg ryster lidt på hovedet når jeg ser en person på +30 der går klædt som om han/hun er til blå mandag,
og det er lidt der jeg mener mange er i dag,dig vi er blevet så bange for at blive ældre, er det så fordømmende for nogen så respekter jeg det synspunkt.
Det er lidt det jeg sætter på spidsen med mit David B og metro eksempel
tager du fodbold verden så er der ufattelig mange eksempler på voksne mænd der går klædt som om de lige er kommet op på 1. holdet fra ungdoms rækkerne,
helt ærlig en voksen mand der er rolle model for sine børn med en kæmpe kondom på hovedet,
vores egen Nicklas Bendtner er sgu også hoppet med på vognen
Det holder da ikke
selvom det er noget de smart og kendte gør må man jo godt stille spørgsmål tegn ved det