Svar: 7,824
Tråde: 363
Modtaget Likes: 2,357 i 1,338 svar
Givet Likes: 1,829
Næsten 50 tilmeldte nu uden siden er rigtig kommet i gang
det syntes jeg er rigtig flot,mener også det viser at Kim har set rigtigt
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Jeg tror i har ret i at det måske ikke påvirke GTG så meget - håber det i alle fald for de som er glade for det (har faktisk holdt 2 stk selv - men vi skal et par år tilbage - så jeg må vel på banen snart) Årsmøder er muligvis det som kan rammes - men det får tiden jo vise. En vis spredning af deltagere kan der komme, så man får to fora med 50 fælles aktive og 30 som kun er på enten det ene eller andet - alt tager jo tid - men det gør ikke det ene bedre end det andet, så jeg er med hos begge og må så se hvad tid og lyst - og emner giver mulighed for.
rigtig god weekend til alle
vh Hannover_dk
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Jeg var selv overrasket, men der er faktisk 3 herindefra, som kommer helt fra sjælland som har deltaget i GTG hos mig, og den første var Hannover på en hverdagsaften, og så KimT og KlausM som var til mit sidste GTG som var på en lørdag, og det synes jeg er imponerende at folk gider at rejse så langt for et lille GTG.
MVH Peter
•
Svar: 2
Tråde: 0
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Hei, danske urvenner. En hilsen fra Norge. Gratulerer med et fint forum. Gleder meg til fortsettelsen.
•
Svar: 4,070
Tråde: 280
Modtaget Likes: 85 i 61 svar
Givet Likes: 298
Totto Skrev:Hei, danske urvenner. En hilsen fra Norge. Gratulerer med et fint forum. Gleder meg til fortsettelsen.
Hej, og velkommen til
•
Svar: 8
Tråde: 2
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Nok en hilsen fra Norge!
En danske på det norske forumet tidssonen.no tipset oss. Håper dere leser norsk like godt som vi leser dansk
Lykke til videre!
•
Svar: 4,070
Tråde: 280
Modtaget Likes: 85 i 61 svar
Givet Likes: 298
Svar: 4,199
Tråde: 300
Modtaget Likes: 603 i 381 svar
Givet Likes: 562
I would like to say thank you to Kim for starting a real debate forum.I hope this forum will teach us all how important debate is to open our minds.And our bank accounts

Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej Rodney
Lad os endelig få lukket op for tegnedrengen, for det er jo hvad det her handler om, vi skal købe nogen fede ure som kan debatteres, og herinde går vi efter bolden og ikke manden, som der gøres på andre forums.
MVH Peter
•