Velkommen til urdebatten.dk - Danmarks nyeste urforum
Jeg syntes også der er for få forskellige der afholder GTG
selv satser jeg på at forsætte min tradition med gårdhave træf i 12 Icon_e_smile
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Næsten 50 tilmeldte nu uden siden er rigtig kommet i gang
det syntes jeg er rigtig flot,mener også det viser at Kim har set rigtigt Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Jeg tror i har ret i at det måske ikke påvirke GTG så meget - håber det i alle fald for de som er glade for det (har faktisk holdt 2 stk selv - men vi skal et par år tilbage - så jeg må vel på banen snart) Årsmøder er muligvis det som kan rammes - men det får tiden jo vise. En vis spredning af deltagere kan der komme, så man får to fora med 50 fælles aktive og 30 som kun er på enten det ene eller andet - alt tager jo tid - men det gør ikke det ene bedre end det andet, så jeg er med hos begge og må så se hvad tid og lyst - og emner giver mulighed for.
rigtig god weekend til alle
vh Hannover_dk
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Hej

Jeg var selv overrasket, men der er faktisk 3 herindefra, som kommer helt fra sjælland som har deltaget i GTG hos mig, og den første var Hannover på en hverdagsaften, og så KimT og KlausM som var til mit sidste GTG som var på en lørdag, og det synes jeg er imponerende at folk gider at rejse så langt for et lille GTG. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
Hei, danske urvenner. En hilsen fra Norge. Gratulerer med et fint forum. Gleder meg til fortsettelsen.
Svar
Totto Skrev:Hei, danske urvenner. En hilsen fra Norge. Gratulerer med et fint forum. Gleder meg til fortsettelsen.
Hej, og velkommen til Icon_e_biggrin
Svar
Nok en hilsen fra Norge!

En danske på det norske forumet tidssonen.no tipset oss. Håper dere leser norsk like godt som vi leser dansk Icon_e_biggrin

Lykke til videre!
Svar
Minuteman Skrev:Nok en hilsen fra Norge!

En danske på det norske forumet tidssonen.no tipset oss. Håper dere leser norsk like godt som vi leser dansk Icon_e_biggrin

Lykke til videre!
Jeg er den skyldige, og vi kan meget nemt læse norsk Icon_e_wink
Svar
I would like to say thank you to Kim for starting a real debate forum.I hope this forum will teach us all how important debate is to open our minds.And our bank accounts Icon_e_biggrin Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Hej Rodney

Lad os endelig få lukket op for tegnedrengen, for det er jo hvad det her handler om, vi skal købe nogen fede ure som kan debatteres, og herinde går vi efter bolden og ikke manden, som der gøres på andre forums. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)