DAGENS UR
(01-10-2019, 04:09 PM)onkeldunkel Skrev: Hold nu op - ikke engang Dagens ur kan trække indlæg :-)

Jeg har haft det her på i dag og det var så sidste gang. Det ryger videre til en ny ejer så snart pengene går ind på C24 kontoen :-)

İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk

Et let go der ville nive gevaldigt i mig,
et af de ure jeg er mest fan af men som jeg nok aldrig bliver ejer af, timingen passede bare ikke da muligheden var der.

Men sådan er det jo tingene skal give mening,
og får man ikke gået med det så er et videre salg på mange måder (syntes jeg) den rette løsning,
ure skal ikke være muserums genstande.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
İmage

[-]
  • Esni
Svar
(02-10-2019, 01:43 PM)Stensbjerg Skrev: Et let go der ville nive gevaldigt i mig,
et af de ure jeg er mest fan af men som jeg nok aldrig bliver ejer af, timingen passede bare ikke da muligheden var der.

Men sådan er det jo tingene skal give mening,
og får man ikke gået med det så er et videre salg på mange måder (syntes jeg) den rette løsning,
ure skal ikke være muserums genstande.
Helt enig faktisk. Jeg har altid været vild med uret og især de 168 timers gangreserve, men efter at have gået med 40 mm Grand Seiko, så virker det bare lidt for stort. Meeeeen, jeg vil da sige, at jeg blev voldsomt i tvivl da jeg gik med det hele dagen i går. Omvendt, så lavede jeg en aftale med mig selvom at hvis jeg skulle have Sky Dweller, så skulle Big Ing’en lade livet. Så kryds i bogen for at have overholdt en aftale med mig selv, vedr. ure :-). Det plejer ikke at gå så godt :-)

Svar
İmage
Svar
İmage
Mvh Kim 
Svar
Madlavning på aftenskolen med crazy blue İmage

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Så fik jeg hentet det :-). Det er superflot (synes jeg), en rigtig god størrelse og det er meget let at aflæse tiden (i modsætning til Sky Dweller :-)). Kæmpefan, så det kommer ikke af håndleddet foreløbig!

İmage

Svar
Autavia i solen...İmage

Svar
I får altså også lige et lumeshot (jeg har brugt en UV lampe og lavet baggrunden mørk i app’en Big Lens (som varmt kan anbefales) :-)

İmage

Svar
İmage
Mvh Kim 
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 16 gæst(er)