DAGENS UR
Det var for nemt Claus og god ferie til dig.

Her står den på JLC på vej ud for at fejre knægten som lige har klaret en MEGET vigtig prøve :-)

İmage
Svar
Sommerur på armen

İmage
Mvh Kim 
Svar
Polaris venter på at tage over efter Swatch Sistem 51, når jeg er færdig i haven.
İmage

Sendt fra min SLA-L22 med Tapatalk
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
[-]
  • cfnissen
Svar
Japser og Gode Nødder i sommervarmen - Kevin Magnussen P5 i Q3 og starter dermed på en 10. plads trods placeringsstraf for gearkasseskift ............ det er da tilstrækkeligt med grund til at knappe en kold øl op (som om man behøvede en undskyldning  Icon_e_biggrin1 )

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Speedy love, og “barnet” skal til at time kyllingen på grillen. Vi er så klarİmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • cfnissen, Larsb, Møller
Svar
Porchetta på grillen Icon_party

İmage
Svar
Sådan en dag som i dag, bliver der skiftet ur flittigt, af én eller anden grund - og samtidig er der gang i kameraerne  Icon_e_biggrin1

Dagen startede ud med Aerospace Evo (som iøvrigt nu er tilbage på lænke) og nu er der så skiftet til Citizen Promaster 200m NY0040-17LE med den gudeskønne indigoblå sunburst skive som er så svær at fange på billeder - RIGTIG meget ur for pengene !!

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Endnu et urskifte her i varmen, mens jeg ser genudsendelsen af F1 kvali - denne gang til Citizen Promaster 200m NY0040-09EE med sort skive og nu på sort Erika´s Originals med rød stribe. RIGTIG meget ur for endnu færre penge !!  Icon_Up

İmage
/Peter

Svar
Dagens ur

İmage

Sendt fra min EML-L29 med Tapatalk
Svar
Hygge på terrassen.

İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)