08-11-2018, 09:52 AM
Der er lidt Sinn U1 serie over urets skive, det kan jeg godt lide, så hvis økonomien er til det, er det vel bare at springe ud i det og leve med afskrivningen.
|
Tal mig fra det.....
|
|
08-11-2018, 09:52 AM
Der er lidt Sinn U1 serie over urets skive, det kan jeg godt lide, så hvis økonomien er til det, er det vel bare at springe ud i det og leve med afskrivningen.
08-11-2018, 09:56 AM
Enig og viserne minder også lidt om Sinn - dog er BP'en noget mere forfinet i udtrykket - lidt en dress-dykker, som der også var en der skrev tidligere.
(08-11-2018, 09:52 AM)Appleboy Skrev: Der er lidt Sinn U1 serie over urets skive, det kan jeg godt lide, så hvis økonomien er til det, er det vel bare at springe ud i det og leve med afskrivningen.
08-11-2018, 10:21 AM
(08-11-2018, 09:50 AM)onkeldunkel Skrev: Jeg synes det er et flot ur og kanvasremmen passer perfekt til - MEN, jeg synes også, at der er mange lækre ure at vælge i mellem når man kommer derop - selvfølgelig ikke nødvendigvis dykkere, f.eks.: Der er ikke rigtig nogle af dem der - for mig - kan konkurrere med det BP og mit næste ur skal være en dykker. Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
08-11-2018, 10:22 AM
(08-11-2018, 09:52 AM)Appleboy Skrev: Der er lidt Sinn U1 serie over urets skive, det kan jeg godt lide, så hvis økonomien er til det, er det vel bare at springe ud i det og leve med afskrivningen.Enig i lidt sammenfald i udseende med U1. I øvrigt også en dykker jeg er vild med. Og afskrivning er jeg selvfølgelig klar over :-) Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
08-11-2018, 10:24 AM
(08-11-2018, 09:56 AM)onkeldunkel Skrev: Enig og viserne minder også lidt om Sinn - dog er BP'en noget mere forfinet i udtrykket - lidt en dress-dykker, som der også var en der skrev tidligere.Absolut en "dress diver" men når det så er sagt, bruger jeg mine ure og dette vil også opleve koralrev og fisk, skulle det ende på mit håndled. Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
08-11-2018, 10:31 AM
08-11-2018, 11:43 AM
Der er måske noget om snakken :-)
Jeg tror dog lige jeg skal prøve det igen og tænke over det et stykke tid. Jeg er åbenbart blevet lidt kedelig på mine gamle dage. Var det tilbage i tiden, hvor ur-interesseren var på sit højeste og urene blev skiftet oftere end bukserne, ville det allerede være handlet. Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
08-11-2018, 02:25 PM
Skulle nogen have lyst til at se og lære lidt mere om uret, men er for dovne til at google selv, så er der her lidt video
Denne video viser uret på lænke - som ikke er mig - og fortæller meget godt om detaljerne på uret (på trods af at det er en reklame) Endnu en fra en sælger. Her en privat som har købt uret. Og sidst men ikke mindst en meget informativ video fra Hodinkee Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|