Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Jeg ved at flere får deres AP serviceret i Hamburg til en betydelig lavere pris end den du nævner. VC har jeg ingen erfaringer med udover en tidligere forespørgelse hos Klarlund på et Overseas Chrono, hvor svaret var at de ikke ville/kunne lave det, hvilket betød et tur til hjemlandet og min. 18k. i pris, forudsat der ikke skulle bruges andre dele end dem der normalt er indeholdt i service.
•
Svar: 1,515
Tråde: 165
Modtaget Likes: 560 i 257 svar
Givet Likes: 117
Der er mange bud på, hvor kostbar service på disse high-end ure er. Her er en prisliste på service af AP’s ure i deres Geneve butik. Et standard service eftersyn på en RO står til 900 CHF plus moms. Det svarer til godt 5700 kr. plus moms. Hvis det skal koste tre gange så meget hos de urmagere, du har spurgt, ville jeg købe en EasyJet billet til Geneve
Vacheron anbefaler samme service interval.
https://www.audemarspiguet.com/en/servic...es-prices/
JK
Svar: 196
Tråde: 21
Modtaget Likes: 72 i 43 svar
Givet Likes: 1
Super info.
Jeg var også en smule chokeret da jeg blev informeret om en sevice pris på 15.000 dkk hos Klarlund, og da en sælger hos Bucherer nævnte samme prisleje måtte jeg lige høre nærmere her på forum.
Hvis samme service blot koster 900 CHF, samt hvis der alligevel ikke kommer at være officiel AD her i KHB, så er det da super oplagt bare at tage flyveren til Geneve (eller bilen til Hamburg) og indlevere et ur til service. Men den pris-forskel er der vist råd til et par ture frem og tilbage