31-12-2016, 04:22 PM
Det foretrukne valg i 2016 blev nok min PO, og da jeg ikke lige har andre planer for tiden, vil det nok også gælde for 2017. Kan i nu alle komme godt ind i det nye år.
Mvh. PHO
|
Det mest benyttede ur i 2016
|
|
31-12-2016, 04:22 PM
Det foretrukne valg i 2016 blev nok min PO, og da jeg ikke lige har andre planer for tiden, vil det nok også gælde for 2017. Kan i nu alle komme godt ind i det nye år.
Mvh. PHO
31-12-2016, 04:39 PM
31-12-2016, 05:46 PM
(31-12-2016, 12:04 PM)cfnissen Skrev: Der er nogle ure fra min samling, der ikke kom med der. Gad vide om 2017 bliver et år, hvor der bliver gjort noget ved det? Det kunne jo være der var mening i at skille sig af med nogle for så at kunne veksle dem til et af mine drømme-ure? Jeg ser lutter drømmeure, så kunne du åbne lidt for din tænke-tank, når du siger drømme-ur?? Kamstrup
01-01-2017, 05:20 PM
(31-12-2016, 05:46 PM)Kamstrup Skrev:(31-12-2016, 12:04 PM)cfnissen Skrev: Der er nogle ure fra min samling, der ikke kom med der. Gad vide om 2017 bliver et år, hvor der bliver gjort noget ved det? Det kunne jo være der var mening i at skille sig af med nogle for så at kunne veksle dem til et af mine drømme-ure? Hej Kamstrup, Meget gerne. Dem du ser på billedet er hvad jeg nok må betegne som 'keepers' - og helt rigtigt drømmeure i sig selv. Det gik så op for mig at jeg har 3-5 ure, som jeg reelt ikke bruger særligt meget. Hvis jeg nu tog mig sammen og tog afsked med dem, så kunne de veksles til et af nedenstående drømme-ure (købt brugt og måske med ekstra cash oveni alt afhængig af uret) - F.P. Journe Chronometre Souverain i guld med guldskiven med de flotte tal. Så smukt et ur og den nye skive er til at tude over. - F.P. Journe Octa Sport - men i den originale udgave i aluminium. Er så utroligt let - tror det er ca 79g. - Vacheron Constantin Historique Americain 1921 - helst i NY boutique udgave. Så specielt med den skæve skive, og kassen er til at græde over så smuk er den. - Vacheron Constantin Patrimony i den enkleste udgave. Så smukt og tyndt. En klassiker. - JLC Geophysic Universal Time. Så smuk. - JLC Grande Reverso GMT. Et af de mere cool Reverso. - JLC Reverso Geographique. En speciel jubilæumsmodel med tidszoner. - JLC Duometre med månefaser med den sorte skive og hvidguldskasse. En limited model, hvor månefasen og værket bare er i særklasse - JLC Master Compressor Extreme Lab 2. Nok helst i titanium, men guldudgaven er sindsygt flot Håber, at det giver mening. Gad vide om jeg kan få det gjort? Og så skal jeg beklage, at vi er gået off-topic ift den originale tråd. Håber, at det kan tilgives. Claus Sent from my iPad using Tapatalk |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|